تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820948806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یکی از موفق ترین رهبران اتحادیه های کارگری انگلیس درگذشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یکی از موفق ترین رهبران اتحادیه های کارگری انگلیس درگذشت لندن - ایرنا - ˈباب کراوˈ یکی از موفق ترین رهبران اتحادیه های صنفی و کارگری انگلیس که طی سال های اخیر اعتصابات و تظاهرات های متعددی را علیه سیاست های ریاضتی دولت این کشور ترتیب داده بود، روز سه شنبه درگذشت.


به گزارش ایرنا به نقل از منابع محلی، باب کراو 52 ساله بامداد امروز و بر اثر عارضه قلبی جان خود را از دست داد.
وی از سال 2002 میلادی تا هنگام مرگش رهبری اتحادیه حمل و نقل ریلی و دریایی انگلیس موسوم به ˈآر ام تیˈ را برعهده داشت و به اعتراف موافقان و مخالفان در مدت دبیرکلی خود، این اتحادیه صنفی را به یکی از موفق ترین اتحادیه ها تبدیل کرد.
مرگ ˈباب کراوˈ بازتاب گسترده ای در رسانه ها و محافل سیاسی و صنفی انگلیس داشت و تعدادی از نمایندگان پارلمان، رهبران احزاب سیاسی و اتحادیه های صنفی و مقامات سابق و فعلی دولت این کشور با انتشار پیام ها و بیانیه هایی به وی و خدماتش برای اتحادیه های کارگری ادای احترام کردند.
این فعال سرشناس کارگری، ماه گذشته در اعتراض به برنامه تعدیل نیرو و اخراج کارکنان متروی لندن، یکی از موفق ترین اعتصاب های صنفی سال های اخیر را سازماندهی کرد و به مدت 48 ساعت فعالیت متروی لندن را مختل نمود.
ˈبوریس جانسونˈ شهردار لندن که همواره با اتحادیه صنفی ˈآر ام تیˈ درباره حق و حقوق کارکنان مترو در چالش بوده است، با انتشار بیانیه ای خبر درگذشت ˈباب کراوˈ را تکان دهنده و غم انگیز خواند و گفت: به رغم اختلاف نظرهای سیاسی که با هم داشتیم باید بگویم که ˈباب کراوˈ یک مبارز واقعی و مردی با شخصیت بود.
وی افزود: باب بطور خستگی ناپذیر برای عقایدش و حقوق اعضای اتحادیه اش می جنگید.
شهردار لندن گفت: بدون هیچ گونه تردیدی او نقش مهمی را در موفقیت متروی لندن ایفا کرد و ما هردو در این که باید حمل و نقل شهری لندن بهتر از این بشود، هم عقیده بودیم.
اروپام**345











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن