تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819439107




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم توديع و معارفه‌ي استاندار خراسان رضوي برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۸ب.ظ)
با حضور وزير کشور؛ مراسم توديع و معارفه‌ي استاندار خراسان رضوي برگزار شد با حضور وزير کشور، مراسم معارفه‌ي عليرضا رشيديان استاندار جديد خراسان رضوي، برگزار و از خدمات محمدحسين فروزان مهر تقدير شد.
به گزارش روابط عمومي استانداري خراسان رضوي، عبدالرضا رحماني فضلي در اين مراسم به شرايط کشورمان در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: علي رغم وضعيت بي‌ثبات، نا آرام و خشونت‌هايي که بر منطقه حاکم است؛ شاهد امنيت پايدار در ايران هستيم.
وزير کشور با بيان اينکه آمريکا به دنبال تامين منافع خود در منطقه است، اظهار کرد: ايران اسلامي مظهر مقابله با آمريکا در دنيا بوده و نماد استقلال، مقاومت و ايستادگي در برابر آمريکا است.
رحماني فضلي در ادامه با اشاره به تحقق حماسه سياسي در انتخابات امسال، تاکيد کرد: حجت‌الاسلام روحاني انتخابي معقول و مردمي بود، فردي که در کسوت روحاني در کوران انقلاب به نظام اسلامي خدمت کرد.
وي افزود: به دنبال اين انتخاب مردم اميدوار شدند و وحدت و همگرايي بيشتري در سطح ملي و بين المللي برقرار شد.
وزير کشور ادامه داد: در نخستين سفر روحاني به نيويورک چهره‌اي جديد از ايران در عرصه بين‌المللي به نمايش گذاشته شد و کشورهاي بسياري با ما در بسياري از زمينه ها همراه و هم عقيده شدند.
رحماني فضلي سفر گروه‌هاي مختلف اقتصادي و شخصيت‌هاي سياسي به ايران را نشان دهنده گسترش ارتباطات و اثرگذاري بر منطقه دانست.
وي گفت: روحاني به عنوان رييس‌جمهور مسئله هسته‌اي را از ابتدا و زماني که نخستين سانتريفيوژ به راه افتاد مي‌دانست و حضور وي در سال‌هاي متمادي در شوراي عالي امنيت ملي به گونه‌اي است که شناخت کافي نسبت به آمريکا دارد.
وزير کشور با اشاره به توافق ژنو و مذاکره با 1+5 افزود: مردم حق دارند از مسائل و حقوقي که به آن‌ها ارتباط مستقيم دارد مطلع شوند اما بايد مدنظر قرار داد که آنان به مقام معظم رهبري، رئيس‌جمهور، خدمتگزاران و نمايندگان خود در مجلس شوراي اسلامي اعتماد دارند.
رحماني‌فضلي در بخش ديگري از سخنان خود با تاکيد بر اينکه توسعه اقتصادي همواره مورد توجه دولت قرار دارد، گفت:
در اين مدت کوتاه شاهد افزايش توليد، ثبات اقتصادي و ‌کاهش تورم بوده ايم و اميد است با تحقق سياست‌هاي ابلاغي مقام معظم رهبري شاهد اقتصادي مستحکم، پويا، درون‌گرا و رقابتي در نظام بين‌المللي باشيم
وي با اشاره به تاکيد دولت يازدهم بر اعتدال، گفت: دولت از انتقاد کارشناسانه و دلسوزانه استقبال مي کند اما انتقادي که همراه با حاشيه‌سازي باشد، پذيرفتني نيست.
رحماني فضلي در ادامه بابيان اين که خراسان رضوي آخرين استاني بود که استاندار آن انتخاب شد اظهار داشت: از ابتدا نظر وزارت کشور بر ابقا فروزان‌مهر به عنوان استاندار خراسان رضوي بود اما پس از انتخاب ساير استانداران، تقاضاي تغيير مديريت عالي استان خراسان رضوي نيز مطرح شد و گزينه‌هاي مختلفي براي استانداري اعم از واقعي و مجازي ارائه شد که آخرين گزينه، نجار استاندار سابق کرمان بود.
رحماني فضلي گفت: به نظر من نجار گزينه ي مناسبي براي استانداري خراسان رضوي بود که مي‌توانست کاملا در مسير سياست‌هاي دولت يازدهم فعاليت کنداما به وي کم لطفي شد.
وي با اشاره به انتخاب رشيديان به عنوان استاندار خراسان رضوي گفت: من از زماني که در مجلس چهارم حضور داشتم با ايشان آشنا بودم، وي را نيرويي فعال، خوش فکر، پرتلاش و داراي سعه‌صدر و مسلط به تمام حوزه ها مي‌دانم.
وزير کشور خاطر نشان کرد: از ابتدا رشيديان جزو گزينه‌هاي استانداري بود اما نه براي استان خراسان رضوي، وقتي موضوع مشهد و خدمت در جوار بارگاه ملکوتي حضرت رضا (ع) پيش آمد با توجه به سوابق و شناخت ايشان از استان سبب شد تا به عنوان استاندار خراسان رضوي انتخاب شود.
رحماني فضلي رشيديان را فردي اهل مشورت دانست و گفت: وي با نگاه جامع، کامل و با ارتباطات خوب که در سطح ملي داشته مي‌تواند در خراسان رضوي موثر باشد.
وزير کشور ابراز اميدواري کرد: با توجه به ظرفيت هاي فراوان اقتصادي، اجتماعي، سياسي و فرهنگي خراسان رضوي و مشهد مقدس به مدد تعامل تمامي دستگاه هاي اجرايي، شاهد پرچم داري خراسان رضوي در عرصه هاي مختلف باشيم.
عليرضا رشيديان استاندار خراسان‌رضوي نيز در اين مراسم اظهار کرد: خدمت در هر نقطه از ايران اسلامي توفيقي براي مسئولان بوده اما خدمت در خطه خراسان رضوي که منتسب به امام رضا(ع) است، افتخار بزرگي محسوب مي‌شود.
وي افزود: به دنبال حماسه سياسي مي بايست در راستاي تحقق حماسه اقتصادي نيز تلاش کنيم و اين مهم جز با حضور آحاد مردم محقق نمي شود.
استاندار خراسان رضوي ابراز اميدواري کرد با کمک تمام مسوولان دستگاه هاي اجرايي و مشارکت آحاد مردم بتوانيم ظرفيت‌هاي بالقوه استان خراسان رضوي را بالفعل کنيم.
رشيديان با اشاره به خيل عظيم زائران حرم مطهر رضوي در ايام نوروز در مشهد، بر خدمت خالصانه به زائران علي بن موسي بن الرضا(ع) و فراهم کردن فضايي آرام و معنوي براي آنان تاکيد کرد.
استاندار خراسان رضوي تغيير و جابجايي ها را امري طبيعي دانست و گفت: اين امر نبايد موجب سستي و عدم جديت برخي افراد در مسووليت‌هاي اجرايي شود.
وي افزود: اميدوارم که با مشارکت قشرهاي تاثيرگذار جامعه، نخبگان و احزاب مختلف سياسي نسبت به شناسايي مشکلات استان و رفع آنها برنامه ريزي کنيم و بنده آمادگي شنيدن نقطه نظرات و پيشنهادات آنان را دارم‌.
محمدحسين فروزان‌مهر، استاندار سابق خراسان رضوي نيز در ادامه اين مراسم با تبريک انتصاب رشيديان به عنوان استاندار و آرزوي موفقيت براي وي، اظهار کرد: توفيق خدمت در عرصه‌هاي مختلف نظام جمهوري اسلامي ايران خود نوعي عنايت خداوند به بندگانش است.
وي افزود: استان خراسان رضوي سرشار از استعدادهاي معنوي و مادي است که مهمترين ظرفيت معنوي آن وجود بارگاه ملکوتي حضرت رضا(ع) است.
فروزان مهر به ظرفيت هاي اقتصادي استان اشاره کرد و گفت: وجود شش هزار واحد صنعتي فعال در استان و ذخاير و معادن غني و سرشار از ديگر توانمندي هاي خراسان رضوي است که بايد از آن نهايت بهره برداري شود. استاندار سابق خراسان رضوي با تاکيد بر اينکه خراسان رضوي عزم راسخي براي تحقق رشد و توسعه اقتصادي دارد، اظهار کرد: عملا سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي در خراسان رضوي تجربه و بسياري از اقدامات با رويکرد جهادي و اقتصاد داخلي استان طراحي شد.
وي ادامه داد: هم‌اکنون وضعيت استان در توليد و اشتغال از ميانگين کشوري بالاتر است که اين امر تصادفي نبوده و با تلاش بخش خصوصي و مسوولان خراسان رضوي به دست آمده است.
در اين مراسم حجت‌الاسلام حسن شريعتي رييس کل دادگستري خراسان‌رضوي به نمايندگي از مديران دستگاه هاي اجرايي استان و محمدحسين محمدزاده رييس مجمع نمايندگان خراسان رضوي به نمايندگي از مجمع نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي به ايراد سخن پرداختند.
گفتني است اين مراسم با حضور قائم مقام وزير در امور مجلس و سخنگوي وزارت کشور، رييس مرکز اطلاع رساني و امور بين الملل وزارت کشور، نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي، قائم مقام توليت آستان قدس رضوي و جمعي ديگر از مقامات کشوري و استاني برگزار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن