تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815312191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنکاش در زندگی خصوصی کریم باقری


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: کنکاش در زندگی خصوصی کریم باقری

کریم باقری

کریم باقری را می توان در زمره بی حاشیه ترین فوتبالیست های ایران قرار داد. او نه از لجاظ اخلاقی تفاوتی با گذشته دارد و نه حتی از لجاظ ظاهری.

کریم باقری به تازگی وارد چهل سالگی شده است. او که این روزها نقش دستیار علی دایی در پرسپولیس را بر عهده دارد فعالیت های تجاری متعددی را کنترل و هدایت می کند. در شرایطی که تجارت کردن و ساخت و ساز در میان فوتبالیست ها فراگیر شده کریم باقری نوع خاصی از تجارت را انتخاب کرده است، خرید و فروش خواروبار و غلات!او بدون اینکه علاقه ای به کار ساخت و ساز داشته باشد مدت هاست که در بازار خواروبار فعال است. کریم باقری در بازار فرش هم فعال است و سال هاست شنیده می شود چند تریلی دارد و از آنها نیز کسب درآمد می کند. با تمام این اوصاف باید گفت که مربی گری در فوتبال شغل سوم و یا حتی چهارم کریم باقری محسوب می شود و دنیای واقعی او را باید در بازار خواروبار دید!



1392/12/20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن