تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815305797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیچ کس داستان نتانیاهو را گوش نکرد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: "هیچ کس داستان نتانیاهو را گوش نکرد"


یک رسانه غربی اعلام کرد نخست وزیر اسرائیل با وجود اظهارات مکرر خود درخصوص کشتی توقیف شده حامل سلاح و طرح اتهامات علیه ایران در این خصوص نتوانسته است موضع جامعه بین المللی را عوض کند و مذاکرات ایران و غرب همچنان ادامه دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، شبکه تلویزیونی بی بی سی  گزارش داد ، ارتش اسرائیل سلاح هایی را که به گفته خودش در کشتی تجاری کلوس سی کشف کرده است به نمایش گذاشت.
این در حالی است که نخست وزیر اسرائیل می کوشد از این ماجرا برای تاثیرگذاری بر مذاکرات بین ایران و کشورهای غربی درخصوص مسئله هسته ای ایران استفاده کند.
مقامات اسرائیل می گویند این کشتی از ایران عازم نوار غزه بوده است اما جنبش حماس که نوار غزه را تحت سلطه خود دارد چنین چیزی را تکذیب کرد.
ارتش اسرائیل روز چهارشنبه گذشته از توقیف یک کشتی تجاری در دریای سرخ خبر داد و طبق ادعای آنها  این سلاح ها ساخت سوریه است که به ایران منتقل شده و در آنجا در کشتی بارگیری شده است که نیروی دریایی اسرائیل آن را قبل از رسیدن به سودان و ارسال از آنجا به نوار غزه، کشف کرده است.
جنبش حماس ضمن رد هرگونه ارتباط خود با این تسلیحات افزود اسرائیل از این طریق می خواهد به محاصره نوار غزه مشروعیت ببخشد.
در این گزارش با اشاره به تصاویری از این تسلیحات که به گفته وی به طرز هنرمندانه ای چیده شده اند، آمده است: نتانیاهو که هنگام عملیات توقیف کشتی در آمریکا بود به همراه وزیر دفاع و فرماندهان ارتش در جنوب اسرائیل حاضر شد و بار دیگر انگشت اتهام را به سمت ایران نشانه رفت.
نتانیاهو با تکرار ادعاهای واهی گفت : تسلیحاتی که در این کشتی بود برای نابودی اسرائیل آماده شده بود. هدف آنها ریختن این موشکها بر سر مردم اسرائیل بود. این کشتی را ایران سازماندهی و ارسال کرده و هزینه آن را تامین کرده است.
در ادامه گزارش آمده است: با وجود اظهارات مکرر نتانیاهو در این باره، به نظر نمی رسد تغییری در موضع جامعه بین المللی در قبال تهران روی داده باشد. در حالی که نتانیاهو به تلاش های خود ادامه می دهد، مذاکرات ایران و غرب نیز ادامه دارد.
یک کارشناس اسرائیلی مسائل نظامی نیز درباره این ادعا گفت: به نظر من شرایط علیه اسرائیل است. وقتی تحولات مهمتری در جهان روی می دهد برای جهانیان سخت است که به این داستان گوش کنند.  


سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن