تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820519713




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکنون حدود 15 هزار سبد کالا در بخش بومهن توزیع شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تاکنون حدود 15 هزار سبد کالا در بخش بومهن توزیع شده است دماوند – ایرنا- بخشدار بومهن گفت: استقبال خوبی از توزیع سبد کالا در منطقه صورت گرفته است و در2 مرحله از توزیع سبد کالایی حدود 15 هزار نفر درمحدوده بومهن از سبد کالایی استفاده کرده اند.


ˈحبیب الله منتظریˈ روز دوشنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا از نبود فروشگاه هایی مانند رفاه، اتکا و شهروند در شهر بومهن خبر داد و گفت: برای توزیع سبد کالایی در شهر بومهن از سه واحد صنفی که توانایی توزیع کالا را دارند، استفاده شده است.
وی با اشاره به برنامه های ستاد استقبال از بهار93 و موقعیت خاص عبوری مسافران از شهر بومهن بیان کرد: نظافت و آماده سازی فضاهای شهری، بلوار میانی و رنگ آمیزی تیرهای برق و چراغانی شهر از مصوبات حوزه شهری بوده است.
منتظری با بیان اینکه پیشگیری از ساخت وسازهای غیرمجازاز مهمترین موضوعات ایام نوروز در این شهر است، خاطرنشان کرد: درایام تعطیلی ادارات بخشداری بومهن هماهنگی لازم برای استقرار کشیک های ادارات در بخشداری، شهرداری و دهیاری داشته است.
این مقام مسوول با اشاره به ایام تعطیلات سال نو بیان کرد: مراقبت های جلوگیری از دست اندازی به عرصه های منابع طبیعی، اراضی ملی و ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده استحفاظی بومهن و پردیس در دستورکار قرار گرفته است.
وی با بیان اطلاعیه استانداری تهران و گرم شدن تدریجی هوا گفت: برای جلوگیری از هرگونه حادثه به شهرداری ها و دهیاری ها ابلاغ شده که آمادگی مواجهه با حوادث غیرمترقبه را داشته باشند.
منتظری خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از هرگونه سرقت هماهنگی های لازم به نیروی انتظامی شامل جابجایی اثاث منزل در ایام نوروز و تعطیلات صورت گرفته است.
بخشدار بومهن بیان کرد: برای پیشگیری از مشکلات آبرسانی در ایام نوروز هماهنگی لازم با آبفای روستایی صورت گرفته است.
این مقام مسوول گفت: تمهیدات لازم برای خدمات رسانی هرچه مطلوبتر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی شرق و پشتیبانی لازم از جایگاه های سوخت در ایام نوروز اندیشیده شده است.
بخشدار بومهن گفت: شبکه بهداشت و درمان نظارت کامل بر رعایت موازین بهداشتی در اماکن و مراکز توزیع خوراکی با خدمات تغذیه ای را براساس وظایف ذاتی انجام می دهد.
این مقام مسوول نظارت و کنترل عملکرد ناوگان مینی بوس رانی و سواری ها، استقرار پایگاه های ثابت و سیار برای اسکان های موقت دستگاه های خدماتی مانند هلال احمر و امداد گران در جاده های مواصلاتی و استقرار کشیک اوراژانس را از برنامه ریزی های ستاد استقبال بهار 93 خواند.
وی افزود: تامین وسایل پزشکی در جاده های پرتردد، پیش بینی برای اسکان های اضطراری در مساجد، مدارس و سالن های ورزشی از دیگر برنامه های ستاد استقبال از بهار 93 است.
تهرام /8128/1457/
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن