تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815268820




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري ۸۰۰ گفتمان ديني، ويژه دانش‌آموزان و دانشجويان لرستان در سال۹۲


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۳۷ب.ظ)
حجت‌الاسلام مهدوي خبر داد: برگزاري ۸۰۰ گفتمان ديني، ويژه دانش‌آموزان و دانشجويان لرستان در سال۹۲ مديرکل تبليغات اسلامي لرستان از برگزاري ۸۰۰ گفتمان ديني ويژه دانش‌آموزان، دانشجويان و طلاب حوزه‌هاي علميه، طي سال‌ جاري دراستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آ‌باد، حجت‌الاسلام سعيد مهدوي، مديرکل اداره تبليغات اسلامي لرستان امروز، 20 اسفند در جمع خبرنگاران در تشريح فعاليت‌هاي اين اداره کل گفت: سازمان تبليغات اسلامي تعداد ۸۰۰ گفتمان ديني، ويژه دانش‌آموزان، دانشجويان و طلاب حوزه‌هاي علميه، با حضور اساتيد و روحانيون، در زمينه‌هاي مختلف فرهنگي، اجتماعي، سياسي و... برگزار کرده است.
وي با بيان اينکه در سال آينده سعي مي‌شود با پيگيري موضوعات جديد با محوريت مطالبات و نيازهاي جوانان، اين روند با جديت بيشتري ادامه داشته باشد، به همايش جوانان مساجد محلات لرستان اشاره کرد و افزود: حضور چشمگير و بي‌نظير جوانان استان لرستان در اين همايش، مشوقي براي تمام مسئولان است و ما را برآن داشت که به‌واسطه آشنايي بيشتر با مسائل و دغدغه‌هاي جوانان، برنامه‌ريزي بهتري را جهت رفع نيازهاي آنان اتخاذ کنيم، کمااينکه در اين همايش بيش از هزار سؤال از سوي جوانان مطرح شده است.
حجت‌الاسلام مهدوي اظهار کرد: در همايش جوانان محلات و مساجد، در قالب ۴ کميسيون فرهنگي، اجتماعي، علمي و فناوري و تهديدها و آسيب‌ها، به مسائل مربوط به جوانان پرداخته و در بخش نظري به سؤالات آن‌ها پاسخ داده شد که اين پيش‌درآمدي براي آسيب‌شناسي و شناخت معضلات و دغدغه‌هاي جوانان بود ولي بخش عملي آن که مسائلي مانند ازدواج، اشتغال و تحصيل را دربرمي‌گيرد، همت جدي مسئواين اجرايي استان را مي‌طلبد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن