تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804945461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوستي‌مهر: بايد از نتيجه‌گيري فاصله بگيريم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: دوستي‌مهر: بايد از نتيجه‌گيري فاصله بگيريم
سرمربي تيم فوتبال جوانان کشورمان با بيان اينکه بايد از سياست نتيجه‌گيري فاصله بگيريم،گفت: در ليگ برتر هم سياست همين است در حالي که بايد اين موضوع را اصلاح کنيم.


Bookmark and Share
X Share

Google Reader Stumble Upon Delicious Cloob
Facebook Twitter Digg




علي دوستي‌مهر در گفت‌وگو با تسنيم، در خصوص وضعيت تيم فوتبال جوانان عنوان کرد: کار در رده پايه بسيار سخت است و ما براي حضور مسابقاتي که در رده‌هاي نوجوانان، جوانان و المپيک داريم بايد تلاش زيادي کنيم. با اين حال تيم ما آرام آرام بهتر مي‌شود و جا دارد از تمام مربياني که در کشور سازندگي مي‌کنند تشکر کنم.

وي افزود: خاصيت بازيکن جوان کم تجربه بودنش است و در ديداري هم که با استقلال داشتيم آنها کم تجربه نشان دادند اما تيم ما رفته رفته آماده مي‌شود. بايد از آقاي قلعه‌نويي و همکاران‌شان هم تشکر کنم که با ما ديدار تدارکاتي برگزار کردند، چون بازي با تيم‌هايي چون استقلال، پرسوليس، تراکتورسازي و سپاهان کمک زيادي به بازيکنان جوان مي‌کند و آنها از نظر شخصيتي پيشرفت مي‌کنند. در زمان باقي مانده همه بايد کمک کنند و همه دست به دست هم دهيم تا تيم جوانان خوبي داشته باشيم.

سرمربي تيم جوانان درباره اينکه کميته فني فدراسيون فوتبال تصميم گرفته تيم زير 20 سال (تيم جوانان) به مسابقات آسيايي اينچئون برود، گفت: اين فکر خيلي خوبي است و من معتقدم اگر اکنون فوتبال ما لذت بخش نيست و مردم از فوتبال لذت نمي‌برند به اين دليل است که فوتبال ما نتيجه‌گرا شده است. سياست کلي ما در فوتبال نبايد نتيجه‌گرايي باشد و بايد اين موضوع را رها کنيم به خصوص در رده پايه اصلاً نبايد به فکر برد و باخت باشيم.

دوستي‌مهر تاکيد کرد: اکنون تيم‌هاي بزرگ دنيا مانند آلمان 3 جام مي‌گيرند و برابر همه پيروز مي‌شوند اما هيچ‌وقت تيم‌ها جوانان و نوجوانان آنها قهرمان يا نايب قهرمان دنيا نشده است. تيم هلند هم به همين شکل است و ما بايد از سياست نتيجه‌گيري بيرون بياييم. در ليگ برتر نيز سياست همين است و فقط مي‌خواهيم 3 امتياز را بگيريم اما تعداد پاس‌هاي‌مان به 5 هم نمي‌رسد. فکر مي‌کنم اگر اين اتفاق بيفتد و تيم‌هاي جوان ما در رده بزرگ‌تر بازي کنند و از باخت هم نترسند کمک زيادي به آنها مي‌شود. ما برابر استقلال شکست خورديم اما کمک زيادي به ما شد و من فکر مي‌کنم که بازي را برديم چون بازيکنان ما پخته مي‌شوند.

وي با بيان اينکه اگر فدراسيون فوتبال و کميته فني تصميم گرفته باشند تيم جوانان به مسابقات آسيايي برود جاي تشکر دارد و تصميم به جايي است، به فدراسيون فوتبال توصيه کرد: تجربه من اين را مي‌گويد که هر موقع به جوانان اعتماد کنيم و به آنها ميدان بدهيم ضرر نمي‌کنيم. دنيا، فوتبال و علم براي جوانان است و ما هيچ وقت نبايد اعتماد را از جوانان‌مان سلب کنيم. بايد به جوانان اعتماد کرد و ميدان را در اختيار آنها قرار بدهيم و مطمئن باشيد هر چقدر امروز بکاريم 2 سال ديگر درو مي‌کنيم. نبايد از کشت و کار نگران و ناراحت باشيم و هيچ آفتي هم به جوانان نمي‌خورد. آنها هرچقدر بيشتر ميدان ببينند ما نتيجه آن را بعدها خواهيم ديد.

سرمربي تيم جوانان درباره سال 93 و پيامش براي فوتبال کشور گفت: آروز مي‌کنم در سال 93 سياست کلي ورزش کشور بها دادن به جوان و اعتماد به آنها و اعتماد به نسل پايه کشور باشد.

دوستي درباره شرايط تيم جوانان در سال 93 عنوان کرد: روز به روز بهتر خواهيم شد، چون مربيان ما در حال کار کردن هستند و فدراسيون هم علاقه‌مند است. همه کمک مي‌کنند و انشاالله با يک وحدت ملي همه کمک کنيم در سال 93 يک تيم جوانان خوب داشته باشيم.

سه شنبه 1392/12/20 10:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن