تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815150777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پله: مطمئنم برزيل قهرمان جام‌جهاني مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پله: مطمئنم برزيل قهرمان جام‌جهاني مي‌شود
پله با اعلام اين که دو شکل مختلف از ليونل مسي وجود دارد مي‌گويد مطمئن است برزيل در جام جهاني به قهرماني خواهد رسيد.


Bookmark and Share
X Share

Google Reader Stumble Upon Delicious Cloob
Facebook Twitter Digg




برزيل ميزبان جام جهاني 2014 و در گروه يک با تيم‌هاي کامرون، کرواسي و مکزيک همگروه شده است و در اولين ديدار خود در اين جام بايد با کرواسي ديدار کند.

پله که خيلي ها او را بهترين بازيکن تاريخ فوتبال جهان مي دانند تنها 9 ساله بود که کشورش در فينال جام جهاني 1950 در خانه برابر اروگوئه شکست خورد تا سلسائو قهرماني در جام جهاني را از دست بدهد. او سپس موفق شد در سه دوره به همراه برزيل قهرماني در جام جهاني را تجربه کند و به يکي از بهترين بازيکنان تاريخ جام جهاني تبديل شود.

اسطوره فوتبال برزيل اميدوار است تا اين بار نيمار بتواند نقش او را در جام جهاني ايفا کند و برزيل را به قهرماني در جام جهاني برساند.

پله در نشست خبري در شهر پاريس گفت: نيمار بازيکن بسيار بزرگي است. من او را به خوبي مي شناسم، زيرا مدت‌ها در تيم سانتوس بازي مي‌کرد و من بازي او را به دقت مشاهده مي‌کردم. مي‌دانم که او چه بازيکن با کيفيتي است و چه ارزش‌هاي براي تيمش دارد. فکر مي‌کنم در حال حاضر فشار زيادي روي تيم ملي برزيل است، اما معتقدم که نيمار مي‌تواند اين فشارها را از تيم ملي برزيل بردارد و با تجربه اي که در فوتبال اروپا به دست آورده بتواند در جام جهاني بازي‌هاي زيبايي از خود به نمايش بگذارد و براي تيمش موثر باشد.

نيمار پس از شروعي نه چندان موفقيت آميز در فوتبال اسپانيا توانست توانايي‌هايش را به نمايش بگذارد و در ليگ قهرمانان اروپا برابر سلتيک هت‌تريک کرد و در 20 ديدار به همراه بارسلونا در ليگ هفت گل را به ثمر برساند.

پله درباره نقش انتقال نيمار به بارسلونا از سانتوس گفت: در فوتبال اروپا بازي کردن به مراتب سخت‌تر از برزيل است و اين يک تجربه بسيار گرانبها براي نيمار محسوب مي‌شود که توانست به بارسلونا بپيوندد. شش ماه بازي کردن در فوتبال اروپا اتفاق خوبي براي نيمار است. با اين تجربه اي که او اکنون به دست آورده مي‌تواند در خدمت برزيل عملکرد بهتري داشته باشد. اين اولين جام جهاني نيمار محسوب مي‌شود و نمي‌دانم که چه اتفاقاتي قرار است براي او رخ دهد. نيمار اکنون مسئوليت مهمي روي شانه هاي خود احساس مي‌کند و آن هم رساندن برزيل به قهرماني در جام جهاني است. با اين همه در جام جهاني فشار تنها روي نيمار نخواهد بود که همه بازيکنان برزيل اين فشار را حس خواهند کرد.

پله در ادامه گفت: جام جهاني 2014 براي برزيل جام سختي خواهد بود. برزيل پيشينه فوتبالي غني دارد. تنها جام جهاني که در برزيل برگزار شد و ما نتوانستيم در آن به قهرماني برسيم را به خوبي به ياد دارم. مي‌دانم که قهرمان نشدن در خانه چه حس و حالي دارد و چقدر مي‌تواند از لحاظ روحي روي مردم برزيل تاثير داشته باشد. دوست ندارم که اين اتفاق يک بار ديگر رخ دهد.

پله که در 92 بازي ملي با برزيل موفق شد 77 گل را به ثمر برساند در ادامه، گفت: اين جام مي‌تواند محلي براي انتقام ما باشد. من واقعا اميدوارم که در ديدار فينال بتوانيم برابر فرانسه به ميدان برويم و بتوانيم در ديدار فينال از آنها انتقام بگيريم و فرانسه را شکست دهيم. در سه ديدار گذشته ما با فرانسه در جام جهاني شکست خورده ايم و اکنون دوست دارم که آنها را در جام جهاني ببريم. مردم مي ترسند که ما در جام جهاني 2014 شکست بخوريم و نتوانيم به قهرماني برسيم. اما من مطمئنم که اوضاع با آن چيزي که مردم فکر مي‌کنند متفاوت خواهد بود . بايد در جام جهاني بسيار هوشيار باشيم و به حريفان ديگر احترام بگذاريم. دو، سه تيم ديگر غير از برزيل وجود دارند که مدعي قهرماني هستند. آلمان تيم بسيار خوبي است که احترام زيادي براي آنها قائل هستيم. اسپانيا نيز در طول سال‌هاي گذشته توانسته قهرماني‌هاي زيادي را کسب کند با اين وجود مطمئنم که برزيل در جام جهاني 2014 عملکرد بسيار خوبي از خود نشان خواهد داد، زيرا دو مربي با تجربه در کادر فني خود مي‌بيند. هم اسکولاري و هم کارلوس آلبرتو پريرا مربيان با تجربه‌اي هستند که مي‌توانند به تيم ملي برزيل کمک کنند.

پله همچنين درباره ليونل مسي، ستاره آرژانتيني بارسلونا نيز اظهار نظر کرد و گفت: دو نمونه مختلف از ليونل مسي وجود دارد. وقتي او در بارسلونا بازي مي‌کند مسي است اما وقتي براي تيم ملي آرژانتين به ميدان مي‌رود يک مسي ديگر است. مسي در بارسلونا در کنار بازيکنان بزرگي همچون ژاوي و آندرس اينيستا بازي مي‌کند که اين به او خيلي کمک مي‌کند اما اين شرايط در تيم ملي آرژانتين وجود ندارد و به همين خاطر او نتوانست آن مسي باشد که همه در بارسلونا ديده‌اند.

سه شنبه 1392/12/20 10:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن