تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804628155




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزشکاران ایلامی 600عنوان کشوری، آسیایی وجهانی کسب کردند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > ایلام فتاحی:
ورزشکاران ایلامی 600عنوان کشوری، آسیایی وجهانی کسب کردند
دهلران - خبرگزاری مهر: مدیر کل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: ورزشکاران ایلامی در سال جاری بیش از 600عنوان کشوری، آسیایی وجهانی کسب کرده اند.



به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد فتاحی عصر سه شنبه در جمع ورزشکاران شهرستان دهلران اظهار داشت: متاسفانه اعتبارات اختصاص یافته به ورزش استان بسیار مناسب نبود است. وی عنوان کرد: به رغم مشکلات وکمبود اعتبارات برنامه های ورزشی خوبی در رشته های مختلف استان اجرا شده است چرا که در سال جاری استان ایلام 23میزبانی کشوری داشته است. فتاحی اظهار داشت: کل اعتبارات اختصاص یافته برای ورزش قهرمانی و همگانی استان از طرف وزارت ورزش وجوانان 120 میلیون تومان واعتبار اختصاص یافته از محل اعتبارت استانی 65 میلیون تومان بوده که برای ورزش و جوان بسیار رقم چشم گیری نبوده است. مدیر کل ورزش وامور جوانان استان ایلام گفت: خوشبختانه کمبود اعتبارات باعث نشد خللی در ورزش استان ایجاد کند چرا که همکاران ما در ادارات شهرستانها و نگاه فرابخشی که در استان حاکم است و کمک دستگا های اداری شرکت ها وخیرین باعث شده که عناوین ورزشی آسیایی و جهانی استان نسبت به سال گذشته چهار برابر شود که این موفقیت بزرگی برای استان است. وی تصریح کرد: خوشبختانه نگاه دولت تدبیر امید و وزارت ورزش و امور جوانان بسیار  نگاه مثبتی است و با تخصیص اعتبارات مناسب  گره مشکلات اعتباری در سال آینده باز خواهد شد. پنج هزار ورزشکار سازمان یافته روستایی در ایلام فتاحی عنوان کرد: باتوجه به اینکه در روستا های استان نشاط، شادابی و حس نو دوستی وجود دارد ما به دنبال توسعه بازیهای بومی محلی در روستاها هستیم. وی گفت: خوشبختانه استعداد های بالقوه ای در روستاها وجود دارد چرا که ما بیش از پنج هزار نفر ورزشکار سازمان یافته بازیهای بومی محلی در استان داریم که نشان از استعداد روستا ها است. مدیر کل ورزش وامور جوانان استان ایلام عنوان کرد: در روستاها بازیهای بومی محلی و عشایری یک رشته خاصی وجود ندارد چرا که ما ورزش های رزمی، والیبال، فوتبال ، وزنه برداری در کنار بازیهای بومی محلی هستند و ورزشکاران فعالیت ورزشی خود را دنبال می کنند. شناسایی تمام بازیهای بومی محلی در استان فتاحی اظهار داشت: استان ایلام اولین استانی در کشور است که به کمک پژوهش گران توانسته تمام بازیهای بومی محلی که در نقاط مختلف  استان وجود دارد را شناسایی کند. وی گفت: تاکنون حدود 325 رشته بازیهای بومی محلی در استان ایلام همراه با سابقه وقوانین آنها به  ثبت رسیده ودر قالب سه 3جلد کتاب گرد آوری شده است. مدیر کل ورزش وامور جوانان استان ایلام افزود: برای توسعه وگسترش بازیهای بومی محلی در بین شهرستانهای استان تمام هئیت های روستایی فعال هستند. وی عنوان کرد: خوشبختانه در روستاهای استان پروژهای ورزش خوبی بهره برداری یا در حال احداث هستند. این مقام مسئول بیان داشت: سرانه ورزشی روستایی در استان ایلام 55 صدم متر مربع است که نسبت به میانگین کشوری جایگا خوبی برخوردار هستیم. فتاحی گفت: در حال حاضر 14 پروژه ورزش روستایی در دست احداث داریم که تاپایان سال آینده به بهربرداری می رسند. وی گفت: بیشترین فضای ورزشی استان در شهرستان های  مهران ودهلران است. مدیر کل ورزش وامورجوانان استان ایلام عنوان کرد: خبرگزاری مهر پای ثابت انعکاس دهنده اخبار ورزش استان ایلام است و مهترین عامل انگیزشی ورزش در استان ایلام رسانه ها هستند چرا که اخباری که انعکاس میهند توانسته روحیه خوبی به ورزشکاران بدهد.


۱۳۹۲/۱۲/۲۰ - ۰۹:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن