تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820421592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خيرين نقش مهمي در ارتقاي جايگاه سلامت دارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ اسفند ۱۳۹۲ (۸:۳۹ق.ظ)
مديركل انتقال خون استان كرمان: خيرين نقش مهمي در ارتقاي جايگاه سلامت دارند دكتر مهديزاده: خيرين با انجام اقدامات خيرخواهانه وتاثيرگزار نقش مهمي در ارتقاي سلامت جامعه دارند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج ،روابط عمومي اداره ي كل انتقال خون كرمان اعلام كرد، به مناسبت روز احسان و نيكوكاري دكتر مهديزاده در ديدار مدير عامل جمعيت هلال احمر و رئيس مركز بيماري هاي خاص استان افزود: به عنوان خدمتگزار مردم از همه خيرين استان قدرداني مي‌کنم و ديد معنوي خيرين نشان از علاقه قلبي آنها در کمک به همنوع و نگرش مثبت آنها به اين سازمان عام المنفعه است.
وي در آيين تجليل از خيرين اظهار داشت: يكي از معيارهاي اساسي در توسعه وپيشرفت كشور شاخص سلامت است و براي اينكه در اين حوزه به سطح قابل قبولي برسيم لازم است از همه ظرفيتهاي ممكن استفاده شود.
مديركل انتقال خون استان در ادامه اظهار داشت: در كشوري زندگي ميكنيم كه تمدن ما زاييده هويت ديني و مذهبي ماست و با عنايت به اين باور و اعتقاد به صالحات و باقيات لازم است خيرين بيش از پيش همكاري داشته باشند.
وي افزود: بهره گيري از توانمندي هاي مادي و معنوي خيرين و تشويق و ترغيب توانگران مي تواند در پيشرفت اهداف دراين حوزه متعالي شود .
دكتر مهديزاده ابراز داشت: حضور فعال خيرين براي رفع مشكلات انتقال خون استان در جهت خدمت دهي بهتر به مردم امري ضروري بشمار مي رود و مي تواند در پيشرفت اهداف دراين حوزه متعالي شود.
وي ضمن ارائه گزارشي از فعاليت و همكاري جمعيت هلال احمر استان با انتقال خون كرمان تاکيد کرد: انتقال خون و جمعيت هلال احمر از سازمان‌هاي موثر و هدايت کننده فعاليت‌هاي خيرخواهانه در جامعه هستند که با همکاري يکديگر مي‌توانند در خدمت رساني به مردم بهتر و موثرتر عمل کنند.
در پايان ضمن بازديد از بخشهاي فني از محمودي مديرعامل جمعيت هلال احمر استان و گنجعليخاني رئيس مركز بيماريهاي خاص استان با اهداي لوح تقدير، قدرداني شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 229]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن