تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821065932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعيين مهلت براي واگذاري اراضي دشت يارآغلي پلدشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ اسفند ۱۳۹۲ (۱۷:۲۴ب.ظ)
تعيين مهلت براي واگذاري اراضي دشت يارآغلي پلدشت رييس سازمان جهاد کشاورزي آذربايجان غربي خواستار مشارکت بيشتر مردم منطقه دشت يارآغلي پلدشت براي واگذاري اراضي اين دشت در قالب تشکيل شرکت سهامي زراعي شد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد علي مختاري درجلسه بررسي مشکلات واگذاري اراضي دشت يارآغلي پلدشت با اشاره به اهميت تشکلهاي کشاورزي در توسعه بخش کشاورزي استان گفت: اولويت واگذاري اراضي با مردم منطقه مي باشد و عليرغم ابلاغهاي متعدد با توجه به عدم مشارکت واقعي آنها مدت 10 روز تا تاريخ 92/12/14 مهلت داده مي شود تا نسبت به تعيين تکليف اقدام نمايند.
مختاري با اشاره به اين مطلب که راه اندازي اين شرکت ها، گامي محکم درراستاي توسعه کشاورزي در استان به شمار مي رود، گفت: با وجودي که هيچ مشکلي از لحاظ اداري مربوط به واگذاري اراضي در اين دشت وجود ندارد، متاسفانه پس از گذشت چندين ماه از تشکيل شرکت سهامي زراعي هيچ حرکتي ازسوي مردم منطقه براي پرداخت مبلغ تعيين شده انجام گرفته نشده است.
وي تاکيد کرد: درصورت عدم مشارکت مردم منطقه اختيار تصميم واگذاري با رياست سازمان و مديرعامل بانک زمين خواهد بود که دراين رابطه نسبت به جلب مشارکت يک شرکت واجد شرايط با نسبت 51 درصد و 49 درصد مردم منطقه اقدام خواهد شد.
وي اضافه کرد: تغيير و تحول روبه رشد در جامعه کشاورزي و روستائي ايران و انطباق با ملاحظات فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي حاکم بر جامعه کشاورزي استان در سال حماسه سياسي، حماسه اقتصادي از مهمترين اهداف راه اندازي اين شرکت بوده است.
صفايي فر، مدير عامل بانک زمين نيزدراين جلسه به وضعيت اراضي و سرمايه گذاري هاي انجام شده دراراضي دشت ياراوغلي اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بيشترين درخواست مربوط به پرداخت حق انشعاب برق بوده که تاخير در واگذاري اراضي مشکلاتي ازقبيل افزايش سود دوران مشارکت، تخريب تاسيسات و هزينه هاي نگهداري بعدي را به دنبال خواهد داشت.
در ادامه همچنين علي پور، نماينده مردم شهرستان هاي ماکو، پلدشت، چالدران و شوط در مجلس شوراي اسلامي، بضاعت مالي مردم منطقه در پرداخت هزينه تعيين شده را يکي ازدلايل عدم مشارکت آنها بيان داشت و خواستار همکاري دستگاه هاي دولتي و بانکها براي در اختيار قرار دادن تسهيلات بانکي به متقاضيان شد.
در ادامه اين جلسه که با حضور فرماندار و ساير مسوولين شهرستاني پلدشت در محل سالن جلسات ساختمان شماره يک جهاد کشاورزي استان ترتيب يافت هريک از حاضرين به ارائه پيشنهادها و ديدگاه هاي خود در اين زمينه پرداختند.
لازم به ذکر است؛ شرکت سهامي زراعي منطقه دشت يارآغلي پلدشت به عنوان نخستين و بزرگترين شرکت سهامي زراعي استان با مساحتي نزديک به دو هزار و 500 هکتار در اين شهرستان در سال جاري راه اندازي شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن