تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814744547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقاي كيفيت مسكن مهر در اولويت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ اسفند ۱۳۹۲ (۱۶:۳۸ب.ظ)
ارتقاي كيفيت مسكن مهر در اولويت است مديركل راه و شهرسازي كردستان ضمن بازديد از پروژه‌هاي مسكن مهر سنندج بر ارتقاي كيفيت واحدهاي دردست ساخت تأكيد كرد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدصادق وجدي در جريان بازديد از طرح‌هاي مسكن مهر سنندج، آخرين وضعيت، ميزان پيشرفت، مشكلات و تنگناهاي موجود را مورد بررسي قرار داد.
وجدي كه تني چند از مديران وي را همراهي مي‌كردند گفت: طرح ملي مسكن مهر حركتي عظيم و كم‌نظير در عرصه تأمين مسكن جامعه به شمار مي‌رود كه نشان از عزم و اراده مجموعه خدمتگزاران مردم شريف در راه و شهرسازي براي تحقق اهداف بلندمدت خدمت‌رساني در حوزه مسكن و تأمين خانه اقشار مختلف مردم است.
وي ‌بيان كرد: اجراي طرح مسكن مهر موجب شده تا اقشار مختلف با بضاعت مالي كم نيز بتوانند با بهره‌مندي از تسهيلات تخصيص يافته صاحب سرپناه شوند.
وجدي نشان كرد: پيمانكاران بايد براساس ضوابط ابلاغي از سوي وزارت راه و شهرسازي، نسبت به آماده‌سازي واحد مسكن مهر براساس استانداردهاي بخش مسكن اقدام و واحدهاي را در زمان مقرر تحويل متقاضيان و تعاوني‌ها دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن