تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813103604




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولید کنندگان داخلی به اهمیت برندسازی واقف باشند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان حسینی:
تولید کنندگان داخلی به اهمیت برندسازی واقف باشند
اصفهان - خبرگزاری مهر: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: تولید کنندگان داخلی باید بیشتر از گذشته به ذائقه مشتریان توجه کنند و این مطلب را به عنوان یک اصل بپذیرند که تلفیقی از زیبایی، قیمت، کیفیت و کارایی برای مخاطبان اهمیت دارد.



به گزارش خبرگزاری مهر، سید هادی حسینی در بازدید از گروه صنعتی انتخاب، اظهارکرد: تولید کنندگان داخلی باید بیشتر از گذشته به ذائقه مشتریان توجه کنند و این مطلب را به عنوان یک اصل بپذیرند که تلفیقی از زیبایی، قیمت، کیفیت و کارایی برای مخاطبان اهمیت دارد و تمامی این شاخص ها را در کالاهای خود لحاظ کنند و این بدون صرف وقت و هزینه و انجام مطالعات گسترده میسر نیست.
 
نماینده جویبار و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی همچنین در ارتباط با مقوله برند سازی به عنوان یکی از مهم ترین مباحث مطرح شده در اقتصاد تصریح کرد: تولید کنندگان ایرانی باید به اهمیت برندسازی واقف باشند، زیرا از لحاظ جامعه شناختی و روانشناختی، برند مطرح برای مردم بسیار اهمیت دارد، هر چه تولید کنندگان بتوانند کالای خود را در بین مردم مطرح و اعتماد مخاطبان را جلب کنند، به طور حتم استقبال از محصولات بهتر خواهد شد، همچنین پاسخگو بودن به مشتریان باید همیشگی باشد.
 
وی با بیان اینکه مقوله های برندسازی و فرهنگ کار در گروه صنعتی انتخاب به عنوان یکی از تولید کنندگان شاخص بخش خصوصی، شرایط مناسبی دارد، تصریح کرد: برند سازی در این مجموعه به خوبی انجام شده و فرهنگ مطلوب کار نیز حاکم است، بر خلاف بسیاری از مجموعه ها، در این مجموعه نیروی انسانی اضافه و بیکار مشاهده نمی شود و این نشان از مدیریت صحیح نیروی انسانی دارد، همچنین واحد تحقیق و توسعه با توجه به ارتباط مناسب با مراکز علمی و دانشگاه ها توانسته فعالیت مثبتی داشته باشد.
 
گروه صنعتي انتخاب بزرگ‌ ترين توليدكننده لوازم خانگي كشور با 8 كارخانه توليدي با مساحت 450 هزار مترمربع، 17 شركت بازرگاني- خدماتي و عرضه بيش از 250 قلم لوازم خانگي از قطب‌هاي بزرگ صنعتي ایران به شمار مي‌آيد. محصولاتی نظیر اسنوا، حایر، دوو، بست و تکنوگاز در این مجموعه صنعتی ساخته می شود.


۱۳۹۲/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن