تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819421286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خواست شکست الريان در بازيکنانمان وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: خواست شکست الريان در بازيکنانمان وجود دارد
هافبک استقلال با بيان اين که بازيکنان تيمش مي‌خواهند با شکست الريان جبران بازي با الشباب را بکنند مي‌گويد تيم قطري در دفاع دچار ضعف است.


Bookmark and Share
X Share

Google Reader Stumble Upon Delicious Cloob
Facebook Twitter Digg




احمد جمشيديان درباره‌ي آخرين وضعيتش پيش از ديدار برابر الريان گفت: خدا را شکر وضعيت خوبي دارم اما چون تازه به تيم اضافه شده‌ام توقع اين که سريع به بازي برسم يا به تيم کمک کنم را ندارم. اميدوارم آرام آرام در موفقيت‌هاي استقلال سهمي داشته باشم.

به نقل از ايسنا، او در پاسخ به سوالي درباره‌ي شناختش از الرياني‌ها اظهار کرد :‌آنها تيم خوبي هستند. به خوبي آناليزشان کرده‌ايم و مي‌دانيم که از 3-4 بازيکن خارجي خوبي برخوردارند. با اين حال در دفاع کمي مشکل دارم. اگر بتوانيم هافبک نفوذي آنها را مهار کنيم مي‌توانيم با فشار روي دفاع‌هايشان به گل برسيم. آنها در دفاع آسيب‌پذير هستند.

هافبک استقلال افزود: شرايط ما خوب است. مي‌خواهيم در بازي با الريان ابتدا گل نخوريم و با استفاده از ضعف دفاعي‌شان به گل برسيم. پيروزي برابر الريان در قطر اصلا دور از دسترس نيست.

جمشيديان در پاسخ به سوالي درباره‌ي تغيير در پرواز تيمش به قطر گفت: در تهران به دليل مشکلات رواديد يکي، دو پرسنل پرواز يک ساعتي معطل شديم و در قطر هم متاسفانه در گيت مسافران معمولي ما را پياده کردند. اين در حالي است که در بازي‌هايي دراين سطح معمولا گيتي جداگانه براي تيم ملي در نظر مي‌گيرند تا زياد معطل نشوند. اين نوعي احترام به حريف است و البته احترام به خود ميزبان. به هر حال الرياني‌ها يا قدرت اين را نداشتند که يک گيت جديد براي ما تهيه کنند يا اين که نمي‌خواستند اين کار را بکنند. به هر حال پرواز دو ساعته ما چيزي حدود 5 الي 6 ساعت به طول انجاميد.

جمشيديان در پايان با تمجيد از روحيه بازيکنان استقلال اضافه کرد: همه ما در صدد اين هستيم تا الريان را شکست دهيم. اين خواست در بازيکنان ما وجود دارد تا انشاءالله مي‌رويم تا شکست جلوي الشباب را جبران کنيم.

دوشنبه 1392/12/19 14:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن