تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802749693




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرزویم در مسابقات ووشو جهانی ترکیه ، کسب نشان طلا است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آرزویم در مسابقات ووشو جهانی ترکیه ، کسب نشان طلا است زنجان - ایرنا - ووشوکار زنجانی عضو تیم ملی ووشو جوانان ایران گفت: در مسابقات ووشو جهانی ترکیه ، به امید کسب مقام نخست و دریافت نشان طلا پای به میدان مبارزه خواهم گذاشت.


مهدی محمدی ، روز دوشنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در این رقابت های جهانی که ووشوکارانی صاحب نام و عنوان دار از کشورهایی چون ˈچین، روسیه، ویتنام و کره جنوبیˈ حضور خواهند داشت تمام تلاش و توان خود را برای کسب برتری و پیروزی بکار خواهم گرفت.
وی که در این مسابقات در وزن 52 - کیلوگرم به مصاف حریفان خواهد رفت، اظهارکرد: برای کسب آمادگی لازم و کافی پنج مرحله اردوی تمرینی زیر نظر مربیان مجرب تیم ملی ووشو برگزار شده است تا به لحاظ تکنیک و تاکتیک ، مشکلی در برابر رقبا نداشته باشیم تا با نشان دادن توانمندی و شایستگی ها برای کشور و استان خود افتخارآفرین شویم.
محمدی، یادآور شد: سه مرحله ازاین اردوها در زنجان و دو مرحله دیگر نیز در تهران و زیرنظر بهترین مربیان تیم ملی ˈمنصور نوروزی از زنجان و کیوان شیرآقایی از مازندرانˈ به سرمربیگری ˈرامین موحدنیاˈ برگزار شد که نتیجه آن در مقابله با حریفان خارجی مشخص خواهد شد.
این ووشوکار ارزنده و توانمند زنجانی ، گفت: حضور در مسابقات جهانی ترکیه ، نخستین تجربه ام در رقابت های برون مرزی است که امید دارم با دست پر به کشور بازگردم و تاکنون نیز در پیکارهای قهرمانی کشور سه دوره عنوان اول را کسب کرده و صاحب کمربند طلایی نیز هستم.
به گزارش ایرنا ، ˈمهدی محمدی از زنجان ، عرفان آهنگریان از مازندران، محسن شهبازی از قزوین ، میلاد عارفی مقام از لرستان و سینا خلیلی از آذربایجانغربیˈ، به عنوان سانداکاران جوان به این رقابت ها اعزام می شوند که به ترتیب در اوزان 52- ، 56- ، 70- ، 75- و 80- کیلوگرم به مصاف حریفان خواهند رفت.
این ووشوکاران جوان که برای حضور در مسابقات جهانی ترکیه از آمادگی لازم برخوردار شده اند با نشان دادن توانمندی و شایستگی های بالای خود در چند مرحله از اردوی تیم ملی ، توانسته اند به این موفقیت دست یابند.
ووشو ایران در کنار این پنج سانداکار جوان با شش تالوکار نونهال ، نوجوان و جوان نیز در رقابت های جهانی ˈآنتالیاˈ ترکیه که از 22 تا 27 اسفندماه جاری برگزار می شود شرکت خواهد کرد.
در بخش تالو رده سنی نونهالان ˈطاها بدیعی و شاهین بنی طالبیˈ از اصفهان ، در رده نوجوانان ˈمحمدامین تیموری و امیرحسین سلطانیˈ از هرمزگان و زنجان در و رده جوانان نیز ˈمهدی مختارپور و امیر دارابیˈ به ترتیب از چهارمحال و بختیاری و مرکزی ، به مسابقات ترکیه اعزام می شوند.
رامین موحدنیا از زنجان به عنوان سرمربی ، منصور نوروزی و کیوان شیرآقایی به ترتیب از زنجان و مازندران به عنوان مربی بخش ساندا و تیمور بنی طالبی از اصفهان به عنوان مربی بخش تالو ، ورزشکاران اعزامی به این مسابقات را هدایت و همراهی خواهند کرد.
597/522
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن