تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802764514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکیل شورای ورزش همگانی، راهبرد ارتقا سلامت خانواده در جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تشکیل شورای ورزش همگانی، راهبرد ارتقا سلامت خانواده در جامعه است همان- ایرنا- رییس هیات ورزش های همگانی استان همدان گفت: تشکیل شورای ورزش همگانی، راهبرد اساسی در ارتقا سلامت خانواده ها در جامعه است و انتظار می رود دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به این بخش داشته باشد.


ˈهادی سبزواریˈ روز دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: نخستین نشست شورای ورزش همگانی همدان تیرماه امسال در زمان استانداری ˈعلی محمد آزادˈ و به ریاست ˈقاسمی فرزادˈ معاون سیاسی امنیتی سابق تشکیل شد اما فعالیت این شورا دیگر تداوم پیدا نکرد و در حد چند مصوبه اجرا نشده و برنامه پیشنهادی باقی ماند.
وی اضافه کرد: توسعه ورزش همگانی نیازمند عزم ملی است و همه باید در تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه به ورزش همگانی تلاش کنند و اکنون درخواست پیگیری برگزاری شورای ورزش همگانی را ازˈمحمدناصر نیکبختˈ استاندار جدید همدان داشته ایم و قرار است ظرف هفته جاری نسبت به تشکیل این شورا اقدام شود.
سبزواری اظهار داشت:هدف اصلی تشکیل شورای توسعه ورزش همگانی توسعه و ترویج ورزش همگانی از طریق فراهم آوردن زمینه های مناسب جهت افزایش انگیزه و رغبت اقشار مختلف جامعه به تحرک و فعالیت های ورزشی است.
وی بیان داشت: سیاست گذاری در جهت آموزش، تجهیز و پشتیبانی ورزش های همگانی و سیاست گذاری و برنامه ریزی در جهت توسعه سلامت و نشاط جامعه و ترغیب نسل جوان و اقشار مختلف جامعه به حفظ تندرستی و سلامتی از طریق ورزش از دیگر اهداف تشکیل این شورا است که انتظار داریم بازهم شاهد تشکیل نشست ها و راهبردی شدن شورا باشیم.
وی در ادامه اظهار داشت: در سال های اخیر گام های مهمی در توسعه ورزش همگانی در استان همدان برداشته شد و در حالیکه سال 86 رتبه 26 کشور را داشتیم هم اینک با تلاش های صورت گرفته در اداره کل ورزش و جوانان و هیات همگانی و نیز حمایت مسوولان ورزش همگانی در بین سه استان برتر کشور قرار گرفته ایم.
وی یادآور شد: شورای ورزش همگانی همدان با هدف سیاست گذاری، برنامه ریزی و نظارت در جهت توسعه این ورزش در کلیه دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی و خصوصی تشکیل شد و اکنون انتظار داریم ˈمحمدناصر نیکبختˈ استاندار همدان در راستای تداوم برنامه های شورا اقدام کند.
هم اکنون بیش از 17 هزار ورزشکار سازمان یافته در ورزش همگانی استان همدان فعالیت دارند که البته آمارهای غیررسمی نشان از فعالیت تفریحی و پراکنده بیش از 500 هزار نفر در ورزش های همگانی این استان دارد.
7520/576
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن