تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818736682




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش فيفا از ليگ قهرمانان آسيا


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گزارش فيفا از ليگ قهرمانان آسيا
هفته دوم رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا از فردا در قاره کهن آغاز مي‌شود.


Bookmark and Share
X Share

Google Reader Stumble Upon Delicious Cloob
Facebook Twitter Digg




هفته دوم مرحله گروهي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا از فردا (سه‌شنبه) در سراسر قاره کهن برگزار خواهد شد.

سايت فيفا در گزارشي به بررسي بازي‌هاي حساس اين مرحله پرداخته و از بازي الاتحاد و العين به عنوان حساس‌ترين ديدار فردا نام برده است.

در گروه يک ليگ قهرمانان آسيا، استقلال که در بازي نخست در تهران برابر الشباب شکست خورد، بايد در قطر برابر الريان قرار گيرد. الريان اين هفته‌ موفق شد در ليگ قطر برابر تيم القطر به پيروزي سه بر صفر برسد تا با روحيه خوبي برابر استقلال در ليگ قهرمانان آسيا قرار گيرد.

در ديگر ديدار اين گروه نيز دو تيم سه امتيازي الجزيره و الشباب رو در روي هم قرار مي‌گيرند. در گروه B فولاد ديگر نماينده ايران بايد در خانه از تيم الفتح عربستان پذيرايي کند که اولين حضورش در ليگ قهرمانان آسيا را تجربه مي‌کند. هر دو ديدار اين گروه در هفته‌ نخست با تساوي بدون گل به پايان رسيد تا هر چهار تيم يک امتياز در کارنامه خود داشته باشند.

در گروه C نيز تراکتورسازي به قطر خواهد رفت تا براي ادامه روند مطلوب خود به پيروزي برابر لخويا فکر کند. اما بايد حساس‌ترين ديدار اين مرحله ليگ قهرمانان آسيا را در بازي ديگر اين گروه جست‌وجو کرد. جايي که دو تيم مدعي الاتحاد و العين که سابقه قهرماني در اين رقابت‌ها را در کارنامه خود دارند در عربستان رو در روي هم به ميدان خواهند رفت. الاتحاد در روز نخست برابر تراکتورسازي شکست خورد، اما العين موفق شد در خانه تيم قطري لخويا را دو بر يک شکست دهد.

در گروه چهار، السد که در سال 2011 به قهرماني در ليگ قهرمانان آسيا دست يافته در خانه الاهلي امارات به ميدان خواهد رفت. از طرف ديگر سپاهان که در دو ديدار قبلي خودش برابر الهلال در سال 2012 موفق شد چهار امتياز را کسب کند، در اصفهان ميزبان تيم عربستاني است. سپاهان اميدوار است بتواند مانند گذشته برابر الهلال قدرت‌نمايي کند تا شکست برابر السد را به فراموشي بسپارد.

** برنامه نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا به اين شرح است:

- سه شنبه بيستم اسفند

* الريان – استقلال

* فولاد – الفتح

- چهارشنبه بيست و يکم اسفند

* لخويا - تراکتورسازي

* سپاهان – الهلال

دوشنبه 1392/12/19 09:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن