تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821098278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توقع زيادي ممنوع !


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: توقع زيادي ممنوع !
مجيد جلالي*
کد خبر: ۳۸۵۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۰ - 10 March 2014


از طریق بازی‌هایی که در آسیا برگزار می‌کنیم نمی‌توانیم خود را برای جام‌جهانی محک بزنیم. تیم ملی فرصت جبران زمان‌های از دست رفته برای آماده‌سازی را دارد و باید از نظر فیزیکی به شرایط بهتری دست پیدا کند.


 با اين حال فكر مي‌كنم بازی با گينه فرصت خوبی برای تیم ملی بود. اینکه حریف خود را از آفریقا انتخاب کردیم یک بخش هوشمندانه کار است چون مهم‌ترین حریف ما در جام جهانی نیجریه خواهد بود.بازیکنان ایران به نوعی با مدل بازی بوسنی آشنا هستند چرا که قبلا با آنها چندین بار بازی کرده‌ایم اما شکل و مدلی که تیم‌های آفریقایی بازی می‌کنند به گونه‌ای است که ما نیاز بیشتری به رویارویی با چنین تیم‌هایی داریم تا بتوانیم شناخت کامل از آنها پیدا کنیم.


در این بازی کادر فنی تیم ملی، بازیکنان را در پست‌های مختلف مورد ارزیابی قرار داد به نظرم به عنوان اولین بازی تدارکاتی جدال با گینه برای ما خوب بود. هر بازی درس جدیدی به ما می‌دهد. به عنوان مثال روی گل دوم حریف که دریافت کردیم شکل گل زدن آنها به هنگام پا به توپ شدن بازیکن حریف و جایگیری بازیکنان ما تجربه خوبی خواهد بود.بر خلاف بسياري اعتقاد دارم زمان مناسبی تا جام جهانی پیش روی فوتبال ایران قرار دارد چون گمان نمي‌كنم بقیه تیم‌های حاضر در جام جهانی به همین اندازه زمان برای آماده‌سازی داشته باشند.


در آسیا نیز تیم‌های ژاپن و کره از قبل برنامه‌های خود را با لیگ‌هایشان هماهنگ کردند همین که ما لیگ را زودتر به پایان می‌رسانیم این قابلیت را به وجود می‌آورد تا در فرصت مناسب تیم ملی را آماده سازیم. من دوباره تاكيد مي كنم كه گینه تیم خوبی بود ولی از طریق بازی‌هایی که در آسیا برگزار می‌کنیم نمی‌توانیم خود را برای جام جهانی محک بزنیم. مطمئنا دیدارهای تدارکاتی پیش روی تیم ملی درس‌های خوبی به ما خواهد داد که توقعات را با واقعیت‌ها سازگار خواهد کرد.خوشبختانه ما زمان داریم آن چیزی را که از دست دادیم جبران کنیم.


اگرچه در مدت سه ماه نمی‌توان بنیان فوتبال را تغییر داد اما از نظر فیزیکی، تجربی و کارهای تاکتیکی می‌توان پیشرفت خوبی داشت. اگر بازی آرژانتین مقابل رومانی را دیده باشید متوجه خواهید شد که برای خوب بازی کردن مقابل آرژانتین نیاز به این داریم تا قابلیت‌های فیزیکی تیم ملی را افزایش دهیم.
*كارشناس فوتبال














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن