تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820310590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال سفر تيم ملي فوتبال ساحلي به بلاروس


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: احتمال سفر تيم ملي فوتبال ساحلي به بلاروس
رييس کميته فوتبال ساحلي فدراسيون فوتبال از احتمال سفر تيم ملي به بلاروس و حضور در يک تورنمنت خبر داد.


Bookmark and Share
X Share

Google Reader Stumble Upon Delicious Cloob
Facebook Twitter Digg




پريا شهرياري درباره وضعيت فوتبال ساحلي ايران گفت: اردوي تيم ملي از 21 اسفند آغاز مي‌شود و تا 24 اسفند ادامه دارد. در تعطيلات نوروز مارکو اوکتاويو به برزيل سفر مي‌کند و بازيکنان استراحت مي‌کنند. تمرين‌هاي تيم ملي پس از تعطيلات از سر گرفته مي‌شود تا تيم ملي براي مسابقه‌هاي مقدماتي جام جهاني در قطر و المپيک آسيايي در تايلند آماده شود.

رييس کميته فوتبال ساحلي ايران همچنين از دعوت تيم ملي به بلاروس براي شرکت در يک تورنمنت خبر داد و گفت: اين تورنمنت در ماه جولاي برگزار مي‌شود و من يکشنبه با اوکتاويو جلسه‌اي داشتم تا درباره سفر تيم ملي به بلاروس تصميم‌گيري کنيم. در نهايت قرار شد که فدراسيون بلاروس اطلاعات بيشتري درباره اين تورنمنت به ما بدهد.

وي درباره تيم‌هاي حاضر در اين مسابقه‌ها گفت: رييس فدراسيون فوتبال بلاروس در سفري که به ايران داشت، گفت که قصد دارد از تيم‌هاي اوکراين و روسيه براي شرکت در اين تورنمنت دعوت کند. اگر روسيه در اين مسابقه‌ها حاضر باشد، فرصت خوبي براي ماست که بار ديگر برابر اين تيم قرار بگيريم.

دوشنبه 1392/12/19 08:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن