تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819444171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجدید نظر عجیب در حکم صادر شده داوران متین و میزان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تجدید نظر عجیب در حکم صادر شده داوران متین و میزان تهران - ایرنا - کمیته تجدید نظر فدراسیون والیبال حکم محرومیت داوران دیدار متین و میزان در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال را از یک سال به «اطلاع ثانوی» تغییر داد.


به گزارش ایرنا، دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال روز جمعه 16 اسفندماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد و دیدار دو تیم میزان مشهد و متین ورامین با اشتباهات داوری به سود متین پایان یافت.
فدراسیون والیبال روز شنبه 17 اسفندماه حکم محرومیت یک ساله برای داوران این بازی (مسعود یزدان پناه و بهروز جعفری) صادر کرد که این حکم با واکنش های متفاوتی روبرو شد. برخی آن را ناعادلانه خواندند و برخی افراد مانند جبار قوچان نژاد سرمربی میزان مشهد این حکم را قاطعانه و مناسب برای کاهش بی اخلاقی ها در ورزش دانستند.
امروز دوشنبه فدراسیون والیبال از تغییر این حکم خبر داد و در سایت اطلاع رسانی خود آورد که با توجه به درخواست تجدید نظر داوران دیدار رفت متین ورامین و میزان خراسان (مسعود یزدان پناه و بهروز جعفری)، جلسه تجدید نظر با حضور رییس فدراسیون، دبیر کل فدراسیون، روسای کمیته انضباطی، سازمان لیگ و کمیته داوران برگزار شد و در پایان مقرر شد این داوران تا اطلاع ثانوی از قضاوت مسابقات والیبال در سطح کشور محروم شوند.
ورزشی(2)**1379
انتهای پیام /*




19/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن