تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813022757




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فضا برای حضور سرمایه گذاران در هفتکل فراهم شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان بیرانوند:
فضا برای حضور سرمایه گذاران در هفتکل فراهم شود
هفتگل - خبرگزاری مهر: فرماندار هفتکل گفت: مسئولان و ادارات، فضا را برای حضور سرمایه گذاران در این شهرستان برای توسعه و رونق هفتکل فراهم کنند.



به گزارش خبرنگار مهر، محسن بیرانوند عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان هفتکل ضمن گرامیداشت هفته درختکاری اظهار کرد: هدف از تشکیل جلسات شورای اداری، هم افزایی و همدلی و مشورت و افزایش تعاملات است؛ ضمن اینکه مسئولان نیز باید فرصت به دست آمده برای خدمتگزاری به مردم را قدر بدانند و با تمام وجود تلاش کنند عملکردشان در درجه اول مورد رضایت خدای متعال و بعد مردم باشد.

وی با بیان اینکه عملکرد مسئولان زیر ذره بین مردم قرار دارد، افزود: فضایی که هم اکنون دولت ایجاد کرده، فضای کار و تلاش است و باید سعی شود کارها و فعالیتها به نحو احسن اجرا شود؛ ضمن اینکه مدیران در حوزه وظابفی که برای آنها مشخص شده دارای اختیاراتی هستند که امیدواریم مدیران شهرستان با احترام به حقوق مردم و رعایت اخلاق و رفتار اسلامی از این اختیارات استفاده کرده و در حوزه کاری خود، وظابف را به نحو مطلوب انجام دهند.

بیرانوند ادامه داد: سرمایه گذاری بخش خصوصی در هفتگل باید پیگیری و اجرایی شود و مسئولان ادارات زمینه را برای حضور سرمایه گذاران در شهرستان فراهم کنند. همچنین سعی شود کارها با برنامه ریزی اجرا شود و دستگاه های اجرایی شهرستان برای سال آینده با برنامه شروع به کار کنند.

وی در ادامه به فرا رسیدن ایام نوروز اشاره و بیان کرد: در ایام پایانی سال و همچنین در تعطیلات نوروزی سعی شود زمینه برای رضایتمندی حداکثری مهمانان نوروزی به صورت کامل فراهم شود و دستگاه های مسئول نظیر شهرداری در این ایام تلاشی ویژه داشته باشند.

وی همچنین در ادامه از معرفی ادارات برتر در جلسه آینده شورای اداری و تشویق و حمایت ویژه آنان خبر داد.


۱۳۹۲/۱۲/۱۸ - ۲۰:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن