تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815624643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنگل كاري مسير اردبيل تا سرعين با هدف ايجاد كمربند سبز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۸:۳۸ب.ظ)
با حضور شهردار اردبيل و مسوولان استاني صورت گرفت؛ جنگل كاري مسير اردبيل تا سرعين با هدف ايجاد كمربند سبز با حضور فرماندار، شهردار اردبيل، مدير کل منابع طبيعي و آبخيزداري استان و جمعي از مسوولان عمليات درخت کاري و جنگل کاري پيرامون اتوبان اردبيل، سرعين آغاز شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مديرکل منابع طبيعي و آبخيزداري استان اردبيل در حاشيه اين مراسم گفت: تاکنون بيش از 25 هکتار از اراضي منطقه الماس در حاشيه ي اتوبان اردبيل، سرعين درختکاري شده و براي آبياري اين درختان سيستم آبياري قطره اي طراحي شده که آب مورد نياز هم از سد الماس برداشت مي شود.
اسدالله محسن زاده با بيان اهداف اجراي اين طرح، اظهار داشت: به لحاظ قرار گيري اين منطقه در مسير گردشگري اردبيل تا سرعين بر آن شديم تا به منظور جلوگيري از فشار وارده بر جنگل ها درحاشيه اين جاده اقدام به جنگل کاري کنيم و اين منطقه را در قالب پارک جنگلي توسعه دهيم.
وي خاطرنشان کرد: يکي ديگر از اهداف جنگل کاري اين مسير در کنار توجه به افزايش سرانه فضاي سبز، تلاش بر ايجاد کمربند سبز مابين اردبيل و سرعين مي باشد که کاشت درخت در اولويت برنامه هاي اداره منابع طبيعي شهرستان اردبيل بوده و تا کنون نيز نسبت به درخت کاري تا سه راهي سرعين و همچنين ورودي شهر اقدام شده است.
اين مسوول تأکيدکرد: براي جنگل کاري مسير اردبيل تا سرعين از گونه هاي مناسب با شرايط اقليمي منطقه همچون ون، اقاقيا، افرا و آيلان استفاده شده است و براي اولين بار نيز نسبت به کاشت نهال در حاشيه ي جاده اقدام کرديم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن