تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه بنده اى بخواهد چيزى بخواند و يا كارى انجام دهد و بسم اللّه  الرحمن الرحيم بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816388931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگ حفاظت از محیط زیست در سبد کالای خانواده ها قرار گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرهنگ حفاظت از محیط زیست در سبد کالای خانواده ها قرار گیرد تهران - ایرنا - مسوول انجمن گردشگری ورزشی فدراسیون ورزش های همگانی کشور گفت : برای حفاظ از محیط زیست باید فرهنگ آن در کشور نهادینه شود و بهترین راه قرار گرفتن آن در سبد کالای خانواده ها است.


به گزارش خبرنگار علمی ایرنا ، رضا خوش سرود عصر یکشنبه در همایش راهکارهای حل معضل پسماند سه استان شمالی کشور ( گیلان ، مازندران و گلستان ) اظهار داشت : تقریبا تمام مردم می دانند که باید محیط زیست حفظ شود اما متاسفانه برای حفظ آن اقدام عملی انجام نمی دهند.
وی تاکید کرد : تا زمانی که دانستن به باور تبدیل نشود ، هیچ حرکت مثبتی در زمینه حفظ محیط زیست انجام نخواهد شد.
وی بیان اینکه باید با همکاری سازمان های دولتی و سازمان های مردم نهاد به این مهم دست یابیم گفت : متاسفانه روزانه شاهد افزایش بیماری های جسمی و روحی در بین جوانان هستیم که بدون شک نتیجه عملکرد نادرست ما نسبت به طبیعت است.
خوش سرود ادامه داد : گردشگران زباله را در طبیعت رها می کنند و بعد از آن حیوانات و حتی ماهی ها از آن خورده و در این چرخه انسان ها از گوش و شیر آنها استفاده می کنند.
این درحالی است که منبع گوشت و شیر استفاده شده از پسماندهای تغذیه کرده است.
مسوول انجمن گردشگری ورزشی فدراسیون ورزش های همگانی کشور گفت : خوشبختانه چند سالی است که فرهنگ ورزش همگانی در کشور جا افتاده که باید تلاش کنیم حفاظت از محیط زیست همگانی را نیز در کشور فرهنگ سازی کنیم .
وی اظهار داشت : داشتن سلامت جسمانی باید در کنار حفاظت از محیط زیست انجام شود و این خواسته ها نباید فقط در حد شعار باقی بماند.
خوش سرود با بیان اینکه تشکل های مردمی بودجه جداگانه ای ندارند ، گفت : بودجه ها در اختیار سازمان های دولتی است که باید سازمان های مردم نهاد را تحت پوشش و حمایت خود قرار دهند و کارهای اجرایی را به آنها بسپارند.
وی گفت : درانجمن گردشگری ورزشی فدراسیون ورزش های همگانی کشور ، کمیته حمایت از محیط زیست تشکیل شده و در این راستا تلاش می شود از افراد فعال در این زمینه حمایت شود.
وی تاکید کرد : فرهنگ سازی بین خانواده ها و در اختیار قرار داددن بودجه و حمایت های مالی و اداری از تشکل های مردم نهاد راهکار قوت بخشیدن به این تشکل ها و از بین رفتن چالش های زیست محیطی است.
خوش سرود تاکید کرد : تجربه ثابت کرده ، کشورهایی که دولت نقش نظارتی دارد و کارهای اجرایی به مردم سپرده شده بسیار موفق بوده است.
در ادامه سهیل اولاد زاد فعال محیط زیست در شمال کشور گفت : روزانه 5هزار در سه استان شمالی کشور ( گیلان ، مازندران و گلستان ) تولید می شود که این میزان در ایام تعطیل به 15 هزار تن می رسد.هر تن زباله 300 تا 500 لیتر شیرابه تولید می کند که تمام این شیرابه ها به سفره های زیرزمینی ، رودخانه ها و چاه های آب نفوذ می کند.
وی گفت : این زنگ خطری برای محیط زیست شمال کشور است زیرا گردشگرانی که وارد این فضای زیبا می شوند فقط سرسبزی و طراوت را می بینند در حالی که با یک نگاه محیط زیستی می توانند مشکلات این خطه را درک کنند.
وی افزود : وظیفه ما است با فرهنگ سازی این موضوع را برای گردشگران روشن کنیم تا بعد از خروج از استان های شمالی کشور شاهد انبوه زباله و پسماند نباشیم.
علمی(3)**9014**1599
انتهای پیام /*




18/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن