تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803720040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با همکاری دانشجویان اتمام مرحله اول توزیع کمک به آوارگان و جنگ‌زدگان سوری +تصویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با همکاری دانشجویان
اتمام مرحله اول توزیع کمک به آوارگان و جنگ‌زدگان سوری +تصویر
همزمان با پایان یافتن فصل سرما در نقاط مرزی لبنان، مرحله اول توزیع کمک‌های بشردوستانه دانشجویان ایران برای آوارگان و جنگ زدگان سوری پایان یافت.

خبرگزاری فارس: اتمام مرحله اول توزیع کمک به آوارگان و جنگ‌زدگان سوری +تصویر


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، همزمان با پایان یافتن فصل سرما در نقاط مرزی لبنان، مرحله اول توزیع کمک‌های بشردوستانه دانشجویان ایران برای آوارگان و جنگ زدگان سوری پایان یافت.  

تیم اعزامی مرکز بین‌المللی فردایی بهتر با همکاری جوانان و دانشجویان داوطلب لبنانی در نقطه صفر مرزی هرمل، حی‌سلوم و صحرای شویفات در بیروت،  منطقه سرعین در بقاع و بازوریه در جنوب لبنان،  کمک‌های بشردوستانه شامل صدها بسته مواد غذایی، بسته مواد تنظیفی، پتو و موکت بین آوارگان و جنگ زدگانی که بیش از بقیه نیازمند کمک‌های انسانی بودند توزیع کرد.  

  علیرضا متاجی مسئول تیم کمک‌رسانی به آوارگان و جنگ زدگان سوری مرکز بین المللی فردایی بهتر با اشاره نحوه توزیع افزود: با همکاری و مشورت با شهرداری‌های مناطق مختلف لبنان و همچنین صحبت با کارشناسان کمیته امداد، ابتدا شناسایی اجمالی از وضعیت آوارگان انجام دادیم و سپس در مرحله دوم با همکاری جوانان لبنانی  به صورت میدانی و آماری به شناسایی و ثبت نام خانواده‌های نیازمند پرداخته و سپس به توزیع کمک‌های انسانی پرداختیم.  

  گفتنی است در بازه زمانی توزیع در هرمل و سرعین این دو منطقه هر روز شاهد به زمین خوردن موشک‌ها و خمپاره‌های متعدد از سوی تروریست‌ها بود و حضور تیم امدادی جوانان ایرانی در این دو منطقه مایه قوت قلب و دل گرمی بسیار زیادی برای مردم این دو منطقه بود.  لازم به ذکر است علاوه بر توزیع کمک‌های بشردوستانه، دانشجویان ایرانی با همکاری دانشجویان لبنانی اقدام به برگزاری جشن نقاشی صلح برای کودکان سوری در جنوب کردند که بازتاب خوبی در بین مردم سوری داشت. همچنین در این برنامه 75 دانش آموز خانه شان را در سوریه و امیدشان به بازگشت را نقاشی کردند. روح الله فتحعلی‌نژاد عضو تیم بشردوستانه مرکز بین‌المللی فردایی بهتر با ذکر چگونگی نحوه توزیع افزود: هدف اصلی در این حرکت بازگرداندن لبخند صلح و سلامتی بر روی چهره معصوم کودکان و اطفال و خانواده‌های سوری بود که با توجه به صدماتی که در این جنگ خانمان‌سوز بر آن ها وارد آمده است امری مهم و حیاتی به نظر می‌رسد. وی ادامه داد: ما در مرحله اول با همکاری جوانان لبنانی به عنوان زیارت و تفقد به اردوگاه‌ها و محل سکونت آوارگان در هرمنطقه می‌رفتیم و مراتب دوستی و محبت برادرانه جوانان و دانشجویان و مردم ایران را به آنها می‌رساندیم و در مرحله بعد اقدام به توزیع کمک‌ها در بین آوارگان می‌کردیم.  

  متاجی با اشاره به ادامه‌دار بودن حرکت کمک به آوارگان و جنگ زدگان سوری افزود: ما در دمشق جلسات متعددی با کارشناسان و موسسات خیریه داشتیم، مهمترین مسئله‌ای که آنجا وجود دارد بحث کمک‌های پزشکی و دارویی است که باید با هم‌یاری همه مردم این خلأ حیاتی را پر کرد. وی تصریح کرد: مرکز بین‌المللی فردایی بهتر آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم ایران برای رفع نیازهای حیاتی مردم سوریه است و هم وطنان عزیز می‌توانند کمک‌های نقدی خود را شماره حساب به شماره "243428173" به نام جنبش دانشجویان جهان اسلام در بانک تجارت، شعبه علامه طباطبایی(کد2430) برای این امر اختصاص یافته است یا از طریق سامانه شبا به شماره IR870180000000000243428173 به این حساب از طریق اینترنت کمک‌های نقدی را واریزکنند. متاجی با اشاره به برنامه‌های این مرکز برای تکفل و سرپرستی ایتام افزود: متأسفانه این جنگ باعث یتیم شدن کودکان بسیار زیادی گشته است و فرزندان سوریه سرپرستی جز حضرت زینب ندارند و ما در نظر داریم انشالله طرح پشتیبان‌یابی برای این فرزندان را در ایران و خاورمیانه آغاز کنیم.  

  گفتنی است مرکز بین‌المللی فردایی بهتر با هم‌یاری بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، جنبش دانشجویان جهان اسلام و سایر گروه های مردم نهاد در نظر دارد به صورت مستمر به کمک به مردم سوریه بپردازد. انتهای پیام/

92/12/18 - 16:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن