تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816304465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دروغ بزرگی درباره اوکراین که پنهان می شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: دروغ بزرگی درباره اوکراین که پنهان می شود


تلاش برای نشان دادن پوتین به عنوان یک متجاوز مستبد سود زیادی نخواهد داشت. اصولا جلب توجه رسانه ها و مردم به اوکراین کار درستی نیست. چراکه هرچه چشم ها بیشتر شود، منظره هایی بسیار بیشتر از آن یک سطری که تاکنون به مردم جهان تحویل داده اند، آشکار می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، اگرچه رسانه های غربی تلاش می کنند بجز این که پس از انقلاب مردم اوکراین، روسیه به این کشور تجاوز کرده، خبر جدیدتری از اوکراین به گوش مردم نرسد، اما در همین یک هفته اخیر نیز خیلی ها دریافته اند، همان داستان قبلی اوکراین نیز، صحت نداشته و واقعیت این نیست که "دولت، قرارداد تجارت آزاد با اتحادیه اروپا را امضا نکرد و مردم، شجاعانه قیام کرده و دولت مستبد دست نشانده روسیه را سرنگون کردند."

معترضان طرفدار امریکا و اروپا در کیف اوکراین

البته برای مردمی که صدها بار، همین یک سطر را همراه با تصاویر تجمعات معترضان بی شمار در کیف دیده اند، اعزام نیروهای نظامی روسیه به اوکراین یک تجاوز آشکار است، اما خودداری امریکا و اتحادیه اروپا از مقابله جدی با روس ها نیز یک علامت سوال بزرگ ایجاد کرده، که باعث می شود جویندگان پاسخ و کنجکاوتر ها خبرها را جستجو کرده و خیلی زود دریابند که با وجود سه ماه تکرار خبر اوکراین، مردم از واقعیت ها و رخدادهای بسیاری بی اطلاع مانده اند.

* واقعیت هایی که نگفتند
با نخستین مطالعه درباره اوکراین، آشکار می شود که نه تنها تمام اوکراین طرفدار اتحادیه اروپا نیست، بلکه در کیف، شهر معترضان اخیر و پایتخت اوکراینی های متعصب نیز، طرفداران ادغام با اروپا کمتر از نیمی از ساکنین شهر بوده اند.

* جنوب از اوکراین، طرفدار روسیه
اوکراین تا قبل از فروپاشی شوروی، روسی ترین منطقه، پس از روسیه بوده و هنوز هم اکثریت مردم این کشور به زبان روسی صحبت می کنند و خود را روس می دانند.
این تقسیم بندی قومی و زبانی، بر همه انتخاب ها و مناسبات اوکراین تاثیر می گذارد و مردم براساس آن، تصمیمات کشوری می گیرند و آرا آنها از انتخابات ریاست جمهوری و مجلس گرفته تا موضوعاتی همچون سقط جنین، حمل سلاح و ازدواج همجنس بازان نیز یکسان است.
مناطق روس تبارها در اوکراین

نقشه انتخابات 2004 اوکراین

نقشه انتخابات 2010 اوکراین


* کیف، مخالف ادغام با اروپا
در شهر کیف، که مرکز اصلی اوکراینی تبارها است، آخرین نظرسنجی ها نشان می دهد که 45 درصد، یعنی کمتر از نیمی از رای دهندگان خواهان امضای قرارداد تجارت آزاد با اتحادیه اروپا هستند، 41 درصد تفاوتی برایشان نداشت و 14 درصد از مردم کیف، خواهان الحاق به روسیه هستند. بدون تردید اگر شهر در تسلط معترضان و شبه نظامیان جنبش "رایت سکتور" نبود و نازی های مسلح در کوچه ها حکومت نمی کردند، کفه ترازو بیش از این به سود مخالفان الحاق به اروپا می شد.
به عبارت دیگر، حتی در پایتخت اوکراین نیز که اعتراض ها در آن جریان داشت، پیوستن به اتحادیه اروپا، خواسته اکثریت مردم نیست.

* اعتراض هایی که سرقت می شد
نکته دیگری که رسانه های غربی، به شکلی کاملا رندانه و فریبکارانه با آن برخورد کردند، اعتراض ها در بخش های آبی رنگ اوکراین بود. آنها در دل اخبار و تصاویر تظاهرات و درگیری های شهر کیف، اعتراض های مردم طرفدار روسیه را نیز پوشش می دانند، اما هیچکس متوجه نمی شد که خواسته آنها درست برعکس آن چیزی است که در ابتدا و در دل خبر مربوط به اوکراین القا شده و این ها نه تنها خواهان ادغام با اروپا نیستند، بلکه فریاد می زنند که ما روس هستیم و حکومت فاشیستی نازی ها را نمی خواهیم و به ویکتوریا نولاند و جان کری و اشتون فحش می دهند.
تظاهرات طرفداران روسیه در اوکراین

طرفداران روسیه در اوکراین

طرفداران روسیه در اوکراین
* در روسیه به ما می گویند برادر، در اروپا می گویند اسلاو (اشاره به تحقیر نژادی)   * درخواست منطقه خودمختار کریمه از سرزمین مادری اکنون بسیاری از مخاطبان شبکه های خبری امریکا و اروپا دریافته اند زمانی که جان کری، وزیر خارجه امریکا با اعتماد به نفس تاکید می کرد: روسیه و پوتین باید به صدای مردم اوکراین گوش فرا دهند، به هیچ وجه گمان نمی کرد روسیه به این حرف عمل کرده و با گوش دادن به صدای مردم روس اوکراین به این کشور نیرو اعزام می کند و پارلمان روسیه، با پذیرفتن درخواست ساکنان منطقه خودمختار کریمه، آنجا را بخشی از خاک خود اعلام می کند.
اهالی کریمه

نظامیان روسی در کریمه

نظامیان روسیه در اوکراین

سربازان روسیه در اوکراین
* سربازان روسی در منطقه خودمختار کریمه

* فاشیست های مسلح یا مردم طرفدار دموکراسی
معترضان اوکراینی

از زمان دخالت روسیه در حوادث اوکراین، بسیاری از امریکاییان دریافته اند، کسانی که معاون وزیرخارجه امریکا، بدون هراس از متهم شدن به دخالت در امور داخلی دیگران، درجمعشان حضور می یافت و نان و آب میان آنها تقسیم می کرد، مردم آزادی خواه، مظلوم و طرفدار دموکراسی نیستند.
آنها با فرماندهی دیمیتری یاروش، کاملا سازماندهی شده اقدام می کردند و تجهیزات انفرادی آنها مجهزتر و تازه تر از تجهیزات پلیس بود.
معترضان اوکراینی

معترضان اوکراینی

معترضان اوکراینی

وقتی ویکتوریا اولاند، معاون وزیر خارجه امریکا با اطمینان به موفقیت رسانه ها در همراه ساختن افکار عمومی و پیروزی قطعی معترضان اعلام کرد؛ امریکا پنج میلیارد دلار برای کمک به معترضان هزینه کرده، هرگز تصور نمی کرد شرایط به گونه ای شود که مردم جویای اطلاعات بیشتری از اوکراین شوند و محل هزینه شدن کمک های امریکا را ببینند و از ماهیت دریافت کنندگان کمک ها امریکا با خبر شوند.
ویکتوریا نولاند در اوکراین

مک کین سناتور امریکایی در جمع معترضان اوکراینی

نازی ها در جنش رایت سکتور اوکراین

نازی های اوکراینی

جنبش رایت سکتور
اکنون بسیاری از امریکایی ها می دانند که معترضان، رسما نازی هستند و ضمن افتخار به نژادپرستی و برتر دانستن نژاد اوکراینی به روس ها، با برپایی هرگونه انتخابات سراسری مخالفند و حتی پس از امضای توافقنامه توسط آنها، اتحادیه اروپا، وزرای خارجه آلمان، فرانسه و لهستان با دولت اوکراین برای برپایی انتخابات زودهنگام، به آن پایبند نمانده و تنها راه به قدرت رسیدن را، تکرار تجربه انقلاب نارنجی عنوان کردند.
روسیه نیز با اتکا به همین ضعف جنبش رایت سکتور، در مذاکره با اتحادیه اروپا، شرط خروج نظامیانش از اوکراین را برگذاری انتخابات سراسری و به رسمیت شناختن حق رای روس ها اعلام کرده است.
متن توافقنامه اوکراین
* توافقنامه 21 فوریه اوکراین با امضای رهبران معترضان، مسئولان سیاست خارجه اتحادیه اروپا و کشورهای آلمان، فرانسه و لهستان و دولت اوکراین. کناره گیری یانوکوویچ از ریاست جمهوری، تشکیل دولت وحدت ملی و برپایی انتخابات زودهنگام محورهای این توافق بود که معترضان و اتحادیه اروپا یک روز بعد آن را زیرپا گذاشتند.

* اتحاد نازی ها والقاعده برای جنگ با روس ها
ارتباط دیمیتری یاروش، رهبر جنبش ملی گرای "رایت سکتور" و فرمانده اعتراض ها و تسخیر ساختمان های دولتی در کیف که در دولت معترضان به عنوان وزیر دفاع و امنیت ملی اوکراین انتخاب شد، با قویترین جبهه ضد روس در اوکراین، یعنی تاتارهای وابسته به القاعده، یکی دیگر از واقعیاتی است که پس از سه ماه بحران اوکراین، به گوش اروپاییان و امریکاییان رسیده است.
یاروش

کلیچکو و رهبران معترضان اوکراینی

تایمز در گزارشی اتحاد اوکراینی های ملی گرا با تندروهای اسلامی را پدیده ای نو و رویکردی جدید توصیف کرده و نوشته است؛ آنها پیش از این دشمنان ذاتی بودند، اما اکنون برای مقابله با روس ها متحد شده اند. این نشریه علت این اتحاد را وحشت تاتارها از نسل کشی عنوان کرده و آنها را قویترین گروه برای مقابله با روس ها در منطقه خودمختار کریمه توصیف کرده است.
رسانه های غربی و اوکراین


در جریان درگیری های خیابانی و حمله به ساختمان های دولتی، تاتارها بسیار حرفه ای تر از شبه نظامیان رایت سکتور عمل می کردند، چراکه سال ها است در کوه های قفقاز و داغستان تجربه جنگ چریکی دارند.

آنها از زمان فروپاشی شوروی، و به ویژه در سال های اخیر کمک های مالی زیادی از مراکز و مدارس تاسیس شده توسط وهابیون دریافت می کردند و اکنون تبدیل به بخشی از اسلحه کثیف سعودی ها شده اند.
دوکو عثمان


پس از خروج رئیس جمهور اوکراین از کیف و معرفی دولت معترضان، دیمیتری یاروش به عنوان وزیر دفاع و امنیت ملی انتخاب شد و در نخستین اقدام برای تثبیت دولت جدید و مقابله با روس ها، از داکو عمروف، فرمانده القاعده در شمال قفقاز خواست برای جنگیدن با روس ها به اوکراین بیایند.
حضور تکفیری ها در اوکراین، حتی از قطع گاز روسیه نیز برای اروپاییان وحشتناک تر است.  
آدمکش ها در اوکراین
* تصویری از خیابان های کیف، کابوس اروپا

* رسانه های اروپا بخوبی می دانند که دولت هایشان از بروز جنگ پرهیز خواهند کرد و امریکا نیز این واقعیت را دریافته و تمام اقدام آنها برای مقابله با روسیه، تبدیل به هشدارهای شفاهی و مانورهای نه چندان جدی شده است.
به همین علت، با تغییر رویکرد تبلیغاتی خود، تلاش می کنند داستان اوکراین را پشت تقابل روسیه و غرب پنهان کرده و به آرامی، این  مناقشه را نیز در محدوده تماس ها و مذاکرات مقامات دو طرف، به سمت پایان مسئله پیش ببرند.
دستور پوتین برای اعزام نیرو



یک شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن