تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820318290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فتح‌الله‌زاده از ابتدا همراه کاروان آبی‌ها/آسیب محمد نظری جدی است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: استقلال با پرواز اختصاصی به قطر می‌رود؛
فتح‌الله‌زاده از ابتدا همراه کاروان آبی‌ها/آسیب محمد نظری جدی است
اعضای تیم فوتبال استقلال برای بازی با الریان قطر آماده می‌شود و آبی‌ها به دلیل باخت در ابتدای بازی‌های آسیایی بر روی این دیدار حساب باز کردند.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، آبی‌ها عصر سه‌شنبه در مقابل الریان قطر قرار می‌گیرند و این در حالیست که آبی‌ها با پرواز راهی این کشور می‌شوند.
 
گفتنی است، پیش از این عنوان می‌شد که استقلال بدلیل مشکلات مالی قرار نیست که با پرواز اختصاصی راهی کشور قطر شود اما این اتفاق رخ داد و آبی‌ها با پرواز اختصاصی راهی این کشور شدند تا برای بازی با الریان آماده شوند.
 
شایان ذکر است، مدیریت تیم استقلال نیز برای معدود دفعات استقلال را همراهی می‌کند و با آبی‌ها از ابتدای سفر همراه می‌شود.
 
لازم به ذکر است، مدیریت آبی‌ها به دلیل مشکلات بازی اول آسیایی استقلال، در این دیدار همراه این تیم است تا آبی‌ها را از ابتدای یاری کند و تیم با روحیه‌ی بیشتر به مصاف الریان برود.  

قرار است آبی‌ها در صورت شرایط مالی فتح‌الله‌زاده، شارژ مالی شود.

*** مهاجم استقلال به بازی آسیایی نمی‌رسد

محمدمهدی نظری مهاجم تیم فوتبال استقلال دچار آسیب دیدگی شدید شده است و بازی کردن مقابل الریان را به احتمال قوی از دست داد.

در حالیکه امیر قلعه‌نویی برای بازی‌های آسیایی به تمام داشته‌های خود در تیم نیاز دارد و با مشکل بازیکن روبروست، نظری نیز در تمرینات تیم دچار آسیب دیدگی شدید شد و حضور در ترکیب استقلال را از دست داد.
 
گفتنی است، این بازیکن در خط حمله‌ی تیم می‌توانست قلعه‌نویی را همراهی کند، اما این اتفاق رخ نمی‌دهد و نظری باید با شرایط خاص و تمرینات ویژه برای بازی‌های آینده تیم آماده شود. 

این در حالی است که قلعه نویی در خط حمله‌ بیشتراز دیگر پست‌ها دچار مشکل است، زیرا این مربی آرش برهانی را آماده در اختیار ندارد و این موضوع در خصوص قاضی و کبه نیز صادق است و این در حالی است که سرمربی تیم استقلال به حضور مهاجمان آماده در ترکیب استقلال برای بازی‌های آسیایی نیاز دارد اما این در حالی است که وی برای این بازی‌ها نفرات آماده‌ی خود را در اختیار ندارد.

انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن