تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منكر نكنند، و از نيكان خاندان من پيروى ننمايند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818884581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طاهري: رقابت‌هاي جام ديميتريوف اولين اجربه خارجي‌ام بود/ به مدال طلاي جهاني فکر مي‌کنم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
طاهري: رقابت‌هاي جام ديميتريوف اولين اجربه خارجي‌ام بود/ به مدال طلاي جهاني فکر مي‌کنم
آزاد کار وزن 120 کيلوگرم کشورمان گفت: در رقابت‌هاي کشتي آزاد جام ديميتريوف روسيه اولين حضور خود را در ميادين بين‌المللي تجربه کردم که دراولين گام توانستم به طلا دست يابم.
امين طاهري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اينکه تاکنون من در هيچ تورنمنت خارجي حضور نداشتم اکنون در روسيه اولين تجربه خود را در رقابت‌هاي بين‌المللي را کسب ‌کردم برايم جاي بسي خوشحالي دارد که توانستم در اولين گام از حضور بين‌المللي خود مدال خوش رنگ طلايي را بدست‌آورم.

وي ادامه داد: خوشبختانه در اولين تجربه‌ام بهترين عنوان را از آن خود کردم و اميدوارم که اين رقابت‌ها سکوي پرتابي براي من در اين رشته ورزشي اصيل ايراني باشد.

طاهري در پاسخ به اين سئوال که چه برنامه‌اي براي آينده خود دارد افزود: من هم مانند سايرين خود را براي رقابت‌هاي انتخابي تيم ملي آماده مي‌کنم و قصد دارم پس از تصاحب دو بنده تيم ملي با قدرت در ميادين پيش رو ظاهر شوم.

دارنده مدال طلاي رقابت‌هاي جام ديميتريوف تصريح کرد: با توجه به اينکه  دوسال ديگر مي‌توانم در رده سني جوانان کشتي بگيرم هم اکنون به چيزي به جز کسب دو مدال طلا در اين رده سني نمي‌انديشم و اميدوارم به اين مهم نائل گردم.

سنگين وزن جوان کشتي آزاد کشورمان در پايان خاطرنشان کرد: از تمامي مربياني که براي من زحمت کشيده‌اند تشکر و قدرداني مي‌کنم به ويژه از کادر فني تيم ملي و شخص محمد طلايي سپاسگزارم و اميدوارم با اين مدال ناقابل توانسته باشم رضايت نسبي اين زحمت کشان عرصه کشتي جلب کرده باشم.

انتهاي پيام/







تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن