تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801488670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشت کمیته در دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر آذربایجان شرقی تشکیل شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هشت کمیته در دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر آذربایجان شرقی تشکیل شد تبریز - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از تشکیل هشت کمیته تخصصی دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان به منظور ارایه هرچه بهتر خدمات به گردشگران نوروزی خبر داد.


به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی این اداره کل، فرزین حق پرست در دومین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نورزوی استان اظهار کرد: این هشت کمیته شامل پشتیبانی مالی، آمار، تبلیغات و بازاریابی، نظارت و پاسخگویی به شکایات، امور موزه ها و سایت های تاریخی و فرهنگی، نمایشگاه ها، راهنمایان گردشگری و ارزیابی دستگاه های عضو ستاد می شود.
وی همچنین از آمادگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی در استقبال از گردشگران نوروزی خبر داد.
حق پرست با اشاره به نظارت های مستمر بر واحدها و تاسیسات گردشگری استان در نوروز 93 یادآوری کرد: دو مرحله بازرسی با یکهزار و 600 مورد نظارت در یک ماه اخیر صورت گرفته و دور سوم بازرسی ها همزمان با آغاز سفرهای نوروزی آغاز می شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: برای افزایش آمادگی استان در آستانه نوروز در هفته های اخیر هتل سهند در تبریز و هتل آپارتمان آلتین در جلفا به بهره برداری رسید.
حق پرست اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی ها در ایام نوروز دهها نمایشگاه صنایع دستی و سوغات نیز در نقاط مختلف استان برپا می شود.
وی یادآوری کرد: مردم و گردشگران می توانند شکایات، انتقادات، پیشنهادات و نظرات خود در حوزه های گردشگری را از طریق شماره تلفن 5546040 (پیش شماره 0411) به دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر و یا شماره تلفن سراسری 09669 اعلام کنند.
حق پرست همچنین از بسیج کلیه نهادها و ادارت عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر استان برای استقبال از گردشگران نوروزی سال آینده خبر داد.
7240/587
انتهای پیام /*




18/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن