تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802640992




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اطري، يزداني و طاهري طلايي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اطري، يزداني و طاهري طلايي شدند
رضا اطري، حسن يزداني و امين طاهري در روز دوم و پاياني رقابت‌هاي بين‌المللي کشتي آزاد جام ديميتريف روسيه در رده سني جوانان، صاحب مدال طلا شدند.


Bookmark and Share
X Share

Google Reader Stumble Upon Delicious Cloob
Facebook Twitter Digg




به گزارش ورزش سه و به نقل از فدراسيون کشتي، در ادامه رقابت‌هاي بين‌المللي کشتي آزاد جام ديميتريف و در روز دوم اين رقابت‌ها که از صبح امروز (يکشنبه) در شهر ياکوتسک آغاز شده است، رضا اطري در وزن 55 کيلوگرم، حسن يزداني در وزن 66 کيلوگرم و امين طاهري در وزن 120 کيلوگرم صاحب مدال طلا شدند و مجتبي گليج در وزن 84 کيلوگرم به مدال نقره دست يافت.

در وزن 55 کيلوگرم رضا اطري در دورهاي اول و دوم با نتايج مشابه 10 بر صفر کشتي‌گيراني از ترکيه و روسيه را شکست داد. وي در مرحله نيمه نهايي در حالي‌که کشتي‌گير روس به شدت از سوي تماشاگران تشويق مي‌شد در يک کشتي روبه جلو حريف خود را با نتيجه 8 بر 4 شکست داد و راهي ديدار فينال شد. اطري در ديدار پاياني با نتيجه 11 بر 8 ديگر حريف روس خود را شکست داد و صاحب مدال طلا شد. وي پس از کسب پيروزي با تشويق تماشاگران حاضر در سالن رقابت‌ها روبرو شد.

در همين وزن يونس سرمستي که در دورهاي اول و دوم با نتايج مشابه 10 بر صفر حريفان روس خود را شکست داده بود در دور سوم و با توجه به اينکه با آسيب ديدگي شديد از ناحيه زانو مواجه شده بود کشتي را با نتيجه 6 بر 12 به کشتي‌گير ديگر کشور ميزبان واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 66 کيلوگرم حسن يزداني در دور اول کشتي‌گير مغولستاني را ضربه فني کرد، وي در دور دوم نيز با نتيجه 9 بر يک از سد حريف روس خود گذشت. يزداني در دور سوم نيز يک کشتي‌گير روس ديگر را با ضربه فني مغلوب کرد. نماينده جوان کشورمان در مرحله نيمه نهايي در حالي که ابتدا با نتيجه 2 بر 8 از حريف روس خود عقب بود در پايان با ضربه فني اين کشتي‌گير را شکست داد. يزداني براي کسب مدال طلا در يک کشتي جنگنده، زيبا و روبه جلو با نتيجه 21 بر 14 حريف روس خود را در ميان تشويق تماشاگران ميزبان مغلوب کرد و صاحب گردن آويز طلا شد.

در همين وزن فرزاد کوليوند پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در حالي‌که با نتيجه 8 بر 4 از حريف روس خود پيش بود بر اثر يک اشتباه ضربه فني شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 84 کيلوگرم مجتبي گليج که بر اثر اشتباه مسئولان برگزاري در اعلام برنامه و در حالي‌که بايد با يک حريف روس روبرو مي‌شد، در دور اول با بدن سرد به مصاف حريف ترکيه‌ اي خود رفت و توانست اين کشتي‌گير را با نتيجه 12 بر 4 شکست دهد. وي در دور دوم و در حالي‌که با نتيجه 2 بر 8 از حريف روس خود عقب بود در نهايت با نتيجه 12 بر 8 به برتري دست يافت تا براي کسب مدال طلا به مصاف ديگر کشتي‌گير کشور ميزبان برود.

گليج در ديدار پاياني در ديداري نزديک با نتيجه 9 بر 10 مغلوب حريف روس خود شد و به مدال نقره دست يافت.

در وزن 120 کيلوگرم امين طاهري پس از استراحت در دور اول در دور دوم حريف روس خود را ضربه فني کرد. وي در دور سوم نيز با نتيجه 8 بر 7 حريف بلاروسي را مغلوب کرد تا عصر امروز به وقت محلي براي کسب مدال طلا به مصاف کشتي‌گير روس برود. طاهري در ديدار فينال نيز با نتيجه 13 بر 6 کشتي‌گير ميزبان را شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

تيم منتخب کشتي آزاد جوانان کشورمان که با 9 آزادکار در اين مسابقات شرکت کرده بود روز گذشته نيز توسط کامران قاسم‌پور در وزن 74 کيلوگرم به يک مدال برنز دست يافت.

يکشنبه 1392/12/18 11:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن