تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815277964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مخالفت شهروندان جزیر کرت با انتقال مواد شیمیایی سوریه به این جزیره


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مخالفت شهروندان جزیر کرت با انتقال مواد شیمیایی سوریه به این جزیره آتن - ایرنا - به گزارش رسانه های خبری یونانی، شهروندان، اتحادیه ها وسندیکاه های مختلف جزیره کرت در بیانیه مشترکی مخالفت خود را با انتقال سلاح های شیمیایی سوریه به این جزیره، برای خنثی کردن آنها اعلام داشتند.


براساس گزارش یاد شده ، در این بیانیه مشترک اعلام شده است که سواحل دریای مدیترانه و دریای اژه بایستی مرکز و منبع ارایه تمدن، فرهنگ و صلح جهانی باشد و نه محلی برای تخلیه سلاح های شیمیایی که به خواسته قدرتهای سلطه طلب ، انتقال داده می شوند.
شهروندان، سندیکاهها، احزاب سیاسی، سازمان های مردم نهاد در این بیانیه مشترک اعلام کردند که روز یکشنبه به تظاهرات مقدماتی برای نشان دادن مخالفت خود با انتقال سلاح های شیمیایی از سوریه به سواحل جزیره کرت برای خنثی کردن در آب های دریا، دست به تظاهرات خواهند زد.
در این بیانیه همچنین گفته شده است که قرار است پس از این تظاهرات مقدماتی با همکاری دیگر شهرها ساحلی، در5 فروردین نیز دست به تظاهرات سراسری علیه انتقال سلاح های شیمیایی به جزایر یونانی برای خنثی کردن، بزنند .
از کلیسای ارتدکس یونان، انجمن های مردم نهاد، شهرداری ها، سندیکاههای مختلف نیز خواسته شده است که با حمایت از ابتکار برگزاری تظاهرات سراسری، اجازه ندهند که سواحل یونان به محل دفن زباله ها و سلاح های شیمیایی مبدل گردد.
اروپام**2170**1552
انتهای پیام /*




18/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن