تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802496999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبيري قهرمان ليگ برتر فوتسال شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بازي دلپسند گيتي پسند به نفع دبيري:
دبيري قهرمان ليگ برتر فوتسال شد
در فاصله يک هفته مانده به پايان ليگ برتر فوتسال،تيم دبيري تبريز قهرمان اين دوره از رقابتها شد.
به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،هفته بيست وپنجم ليگ برتر فوتسال امروز با رقابت 14 تيم برگزار شد تا آخرين تغييرات در هفته ماقبل پاياني فصل جاري ليک برتر در جدول اعمال شود.به طور حتم نتايج مربوط به رقابت هاي صدر و قعر جدول در اين روزها حساس ترازهميشه برگزارشد.
در يکي از مهمترين ديدارها دبيري در اهواز به مصاف حفاري رفت تا جايگاهش را نسبت گيتي پسند که تنها يک امتياز با صدر فاصله دارد را حفظ کند اما در آغاز رقابت گل فرهاد توکلي براي حفاري ها  حساسيت ديدار را به حداکثر رساند اما در ادامه گلزني بازيکنان دو تيم رقابت را به تساوي 2-2 رساند و اين رقابت در نيمه نخست با همين نتيجه به پايان رسيد.

در نيمه دوم اين تيم حفاري بود که به گل رسيد تا از صدرنشين ليگ پيشي گيرد.اما دبيري که در اين هفته تنها به قهرماني مي انديشد . حاضر به انجام هيچ گونه اشتباهي نبود رقابت را به تساوي 3-3 رساند و و در ادامه نيز 2 بار دروازه حفاري را باز کرد تا به برتري5 بر3 برسد ودر هفته ماقبل پاياني عنوان قهرماني ليگ را از آن خود کند.

در ديگر ديدارگيتي پسند که پس از پشت سر گذاشتن هفته هاي سخت به يک امتيازي صدر رسيد به مصاف منصوري رفت که در همين راستا قرچکي ها به وسيله رهنما ووطن خواه  در آغاز رقابت به  2 گل دست يافتند تا اميد هاي شاگردان لک را کمرنگ کنند.فشار بازي و انگيزه بالاي منصوري ها به دليل حواشي گذشته و جبران شکست نيم فصل نخست فصل جاري باعث شد تا اين تيم براي سومين بار دروازه اصفهان را باز کند و گيتي پسند تنها با تک گل مهدي جاويد حرفي براي گفتن نداشته باشد.در ادامه گلزني نصيري  ضربه آخر را در قرچک به گيتي پسند زد تا نيمه نخست با همين نتيجه به پايان برسد.

در نيمه دوم  تا دقيقه سيزدهم توپي از دروازه دو تيم عبور نکرد اما گيتي پسند توسط طاهري و اسماعيل پور 3 گل دريافتي خود را جبران کرد اما اين ديدار با نتيجه 4 بر 4 به پايان رسيد تا شاگردان لک اميد به قهرماني را به طور کامل از دست بدهند و در هفته ماقبل پاياني جام را در دست شاگردان شمسايي ببينند.

در رقابت هاي مربوط به قعر جدول پتروشيمي مهمان ساوه اي ها شد تا برابر شهرداري ساوه قرار گيرد.اين ديدار براي پتروشيمي از حساسيت باتلايي برخوردار بود اما جريان بازي به نفع شهرداري ساوه پيش رفت تا رقابت با گلزني رضاپور و شجري براي ساوه اي ها و تک گل ماهشهر به نتيجه 2-1 برسد.تيم شهرداري ساوه که پس از اعمال تغييرات در کادر فني جان تازه اي گرفته بار ديگر توانست توسط شجري دروازه پتروشمي را باز کند.نيمه دوم با برتري 3-1 شهرداري ساوه آغاز شد که  پتروشيمي توانست با به ثمر رساندن يک گل اختلاف گل را به يک برساند.اما در ادمه پتروشيمي موفق به گلزني نشد تا با نتيجه 3 بر 2 مغلوب شهرداري ساوه شود.

در ادامه راه ساري که اميدي به بقاء ندارد و سقوطش مسجل شده برابر تيم قدرتمند ماهان تنديس که اين روزها عملکرد مطلوبي داشته، قرار گرفت تا از همان ابتداي رقابت با نتيجه 3-1 ضعف خود را با وجود رقابت هاي مطلوب هفته هاي گذشته به نمايش بگذارد اما در ادامه گلزني هر دوتيم رقابت را به تنيجه 4-2 رساند.

در نيمه دوم برتري ماهان تنديس ادامه پيدا کرد تا اين تيم در ثانيه هاي نخست نيمه دوم به 2 گل ديگر دست يابد.اين ديدار با برتري قاطع ماهان و نتيجه 10 بر 3 به پايان رسيد تا راه ساري هم چنان گزينه اصلي سقوط باشد.

اما زمزم که براي بقاء در ليگ و دوري از قعر تلاش مي کند شهرداري تبريز را در اصفهان به اميد کسب امتياز کامل ميزباني  کرد که اين ديدار با تساوي 1-1در نيمه اول به پايان رسيد.اما در ادامه زمزم با به ثمر رساندن دومين گل اين رقابت را به نفع خود به پايان رساند تا از قعرنشينان ليگ فاصله بگيرد.

در ديگر رقابتها تاسيسات دريايي با نتيجه 2 بر يک مغلوب هلال احمر تبريز شد و ميثاق با نتيجه 3 بر يک از سد فرش آرا عبور کرد.







تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن