تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815326219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معینی:فکرنمی کنم تکلیف سرمربی امید قبل از عید مشخص شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معینی:فکرنمی کنم تکلیف سرمربی امید قبل از عید مشخص شود تهران - ایرنا - عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت:باتوجه به اینکه توافق نهایی با نلو وینگادا صورت نگرفته است فکر نمی کنم تکلیف سرمربیگری تیم امید با توجه به نزدیک شدن تعطیلات عید نوروز در سالجاری مشخص شود.


فریدون معینی روز شنبه درگفت وگو باایرنا درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم امید ایران اظهار داشت: مذاکره هایی با وینگادا انجام شده بود و حتی این مربی به ایران هم آمد اما توافق نهایی حاصل نشد و وی کشورمان را ترک کرد.
وی افزود: البته تیم امید کار خود را انجام می دهد و در ماه جاری حدود 100 بازیکنان در سه مرحله اردوی استعدادیابی زیر نظر هومن افاضلی آزمایش و از بین آنان نفرات برتر انتخاب می شوند.
اظهارات عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال درخصوص سرمربی تیم امید در حالی صورت گرفت که برخی رسانه ها از قطعی شدن سرمربیگری نلو وینگادا در تیم امید ایران خبر داده اند.
رییس اسبق کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در باره افشاگری سرپرست سابق تیم فوتبال جوانان مبنی بر مسایل پشت پرده دعوت بازیکنان به اردوی تیم های رده سنی پایه گفت:در دوره مسوولیتم درکمیته جوانان فدراسیون فوتبال تلاش زیادی کردم تا روند انتخاب بازیکنان شکل مدرن و امروزی به خود بگیرد.
معینی افزود: امروزه در سطح دنیا به برگزاری مستمر مسابقات رده های سنی پایه در طول فصل اهمیت زیادی می دهند؛ ما هم با این تفکر در 9 منطقه کشور پایگاه استعدادیابی راه اندازی کردیم.
وی ادامه داد:اگردر مسابقات مختلف بهترین بازیکنان با معیارهایی که فدراسیون تعیین کرده انتخاب شوند و در نهایت 50 تا 60 بازیکن (در هر پست سه بازیکن) را گلچین کنند مشکلی به وجود نمی آیدوهیچ بازیکنی نیز از دیده ها پنهان نمی ماند.
وی تصریح کرد: امیدوارم مسابقات پایه به شکل منطقی و منظم برگزار شود، چرا که تا این اتفاق رخ ندهد فوتبال کشوررمان رشد نمی کند.
معینی بابیان اینکه نحوه برخوردوفعالیت مربیان پایه باسایر مربیان متفاوت است، اظهار داشت: مربیان پایه هم باید آموزش های لازم ببینند. در رده سنی زیر 16 سال نباید نتیجه گیری مطرح باشد و مربیان باید روی تربیت و انضباط بازیکن کار کنند.
وی افزود: بازیکنان فوتبال در رده های سنی 16 تا 19 سال برای انجام مسابقه آماده می شوند مربیان باید تفکر پیروزی و کسب نتیجه را به آنان تزریق کنند.
ورزشی(4)**7537**1590
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن