تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819659293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اميدوارم در مسير خدمت به مردم در عرصه‌ي سلامتي حرکت کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۱۷:۲۵ب.ظ)
رئيس دانشگاه علوم پزشکي قم: اميدوارم در مسير خدمت به مردم در عرصه‌ي سلامتي حرکت کنيم رئيس دانشگاه علوم پزشکي قم گفت: اميدوارم که بتوانيم در همان ريل و مسير جاري خدمت به مردم در عرصه خطير سلامتي آحاد جامعه حرکت کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر ايراني خواه در ديدار با آيت الله العظمي صافي گلپايگاني ضمن معرفي برخي از اعضاء هيات رئيسه دانشگاه و گزارشي از روند اقدامات صورت گرفته در زمان تصدي مسئوليت خود بيان داشت: با توجه به شناخت مطلوب مجموعه مسئولان اين دانشگاه از ساختار و وضعيت فعلي استان قم، اميدوارم که بتوانيم در همان ريل و مسير جاري خدمت به مردم در عرصه خطير سلامتي آحاد جامعه حرکت کنيم.
..قائم مقام وزير در استان با بيان مشکلات متعدد استان در حيطه بهداشت و سلامت افزود: به دليل وجود پزشکان باتجربه، عالم و متعهد و همچنين کارکنان کارآمد و خدوم، تنها در حوزه نيروي انساني با مشکلات کمتري مواجه هستيم ولي به خاطر وجود معضلات متعدد بالاخص مشکلات موجود در کمبود و فرسوده بودن فضاهاي فيزيکي آنطور که بايد از پتانسيل و توانايي پزشکان، پرستاران و اساتيد فاخر و فرهيخته استفاده نمي‌شود. در حال حاضر مسايل و مشکلات فضاهاي فيزيکي چه از بُعد درماني و چه از بُعد آموزشي هرگز شايسته قم عزيز و مردم شريف آن نيست.
وي همچنين با اشاره به تاکيدات مقام معظم رهبري در خصوص ويژگي‌هاي منحصر به فرد قم گفت: متاسفانه شهر قم در مقايسه با ساير شهرهاي کشور که از لحاظ جمعيتي مشابه قم مي باشند از عقب ماندگي‌هاي بيشتري برخوردار است و ما از مسئولان تقاضا داريم براي جبران اين محروميت‌ها، مساعدت ويژه‌اي داشته باشند.
دکتر ايراني‌خواه با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر اينکه شهر قم آبروي اسلام است اضافه کرد: در راستاي رفع مشکلات عديده و عقب ماندگي‌هاي قم از وزير محترم بهداشت و رياست محترم مجلس شوراي اسلامي درخواست کرده‌ايم به صورت فراقانوني و ويژه مساعدت داشته باشند تا انشاءالله بتوانيم طي سه يا چهار سال آينده، اين کمبودها و عقب‌ماندگي‌ها مقداري جبران شوند.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي قم با بيان نقش موثر توصيه و تاکيد بزرگان و علما در توجه بيشتر و خاص مسئولان نسبت به رفع کمبودها و عقب‌ماندگي‌ها افزود: از حضرتعالي استدعا دارم علاوه بر راهنمايي مجموعه حوزه سلامت استان، در بيانات و ديدار با دولتمردان کشور، تاکيدات لازم را در خصوص رفع مشکلات اين حوزه حساس ابراز داريد تا کار به صورت نهايي انجام شود.
دکتر عادلي معاون آموزشي اين دانشگاه با بيان رشد شيوع برخي بيماري‌ها بالاخص سرطان در چند سال اخير گفت: به دليل بروز آلودگي‌ها، عادات بد غذايي، مصرف دخانيات و... اين قبيل بيماري نسبت به گذشته شيوع بيشتري داشته‌اند اما اين رشد از متوسط جهاني بالاتر نيست ولي اميدواريم با تذکرات علما و بزرگان به مردم، مصرف دخانيات که يکي از عوامل موثر در بروز بيماري‌هاست کاهش يابد.
دکتر ابرازه معاون توسعه مديريت و منابع دانشگاه علوم پزشکي قم درباره اقدامات صورت گرفته در اين خصوص ابراز داشت: به علت هزينه‌هاي بالاي درمان بيماري سرطان، اين دانشگاه بودجه‌اي را براي کمک به اقشار آسيب‌پذير در نظر گرفته است و همچنين اعتباري براي پيشگري از اين قبيل بيماري‌ها پيش‌بيني شده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن