تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819126059




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه‌ های سفر اشتون به ایران


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
برنامه‌ های سفر اشتون به ایران




کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اولین سفرش به جمهوری اسلامی ایران بعدازظهر امروز (شنبه)‌ وارد تهران می‌شود و مورد استقبال رسمی سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه کشورمان قرار می‌گیرد.





خبرگزاری فارس: کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اولین سفرش به جمهوری اسلامی ایران بعدازظهر امروز (شنبه)‌ وارد تهران می‌شود و مورد استقبال رسمی سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه کشورمان قرار می‌گیرد.

هلگا اشمید معاون کاترین اشتون و مایکل مان سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، اشتون را در این سفر همراهی می‌کنند.

وی قرار است در مدت حضورش در ایران ضمن دیدار و گفت‌وگو با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه با حسن روحانی رئیس جمهور، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل ملاقات کند.

اشتون و هیأت همراه روز دوشنبه نیز به اصفهان سفر می‌کنند تا بازدیدی از این شهر تاریخی داشته باشند.

این نخستین سفر اشتون به ایران است.

پیش از این خاویر سولانا به عنوان مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به کشورمان سفر کرده بود.

سفر اشتون به جمهوری اسلامی ایران در چارچوب روابط دوجانبه ایران و اتحادیه اروپا صورت می‌گیرد. البته علاوه بر مباحث مربوط به روابط ایران و این اتحادیه در خصوص مسائل هسته‌ای نیز رایزنی صورت خواهد گرفت.

محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در حاشیه شصت و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک از کاترین اشتون برای سفر به ایران دعوت به عمل آورد.

بعد از روی کار آمدن دولت یازدهم تهران میزبان وزرای خارجه ایتالیا، سوئد، بلژیک، لهستان و اسپانیا بود. بعد از سفر کاترین اشتون نیز قرار است وزیر خارجه یونان به تهران سفر کند.







تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن