تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814747374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شانزدهمین باخت ایندیانا/ لیکرز به رکورد 42 باخت رسید


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > ورزش جهان بسکتبال حرفه‌ای NBA؛
شانزدهمین باخت ایندیانا/ لیکرز به رکورد 42 باخت رسید
رقابتهای بسکتبال حرفه‌ای NBA با ثبت شانزدهمین باخت ایندیانا و چهل و دومین شکست لس آنجلس لیکرز ادامه یافت.



به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات بسکتبال حرفه‌ای NBA بامداد امروز شنبه ادامه یافت که در یکی از این بازی‌ها تیم ایندیانا پیسرز در زمین هوستون راکتس با حساب 112 بر 86 شکست خورد. امتیازآورترین بازیکن این میدان "جیمز هاردن" گارد تیم هوستون بود که 28 امتیاز کسب کرد. این شانزدهمین باخت ایندیانا بود با این حال پیسرز همچنان صدرنشین کنفرانس شرق است.

تلاش دیوید وست از ایندیانا برای دفاع مقابل ترن جونز بازیکن هوستون تیم لس آنجلس لیکرز در زمین دنور ناگتس با حساب 134 بر 136 شکست را پذیرا شد. در این دیدار که در حضور 18 هزار و 248 تماشاگر سالن "پپسی سنتر" برگزار شد "کنث فارید" و "تای لاوسون" به ترتیب با 32 و 30 امتیاز بهترین بازیکنان تیم دنور بودند. "پائو گاسول" هم با 27 امتیاز بهترین بازیکن لیکرز بود. این چهل و دومین باخت فصل لیکرز بود که این تیم را به قعر جدول کنفرانس غرب فرستاد.

نشان پیروزی تیم دنور ناگتس پس از بازی با لس آنجلس لیکرز دالاس ماوریکس هم با درخشش "درک نوویتزکی" ستاره آلمانی خود برابر پورتلند بلیزرز 103 بر 98 برنده شد تا 20 هزار و 251 هوادار این تیم در سالن "امریکن ایرلاینز سنتر" به جشن و پایکوبی بپردازند. "نووتزیکی" در این بازی 22 امتیاز، 5 ریباند و 6 پاس منجر به امتیاز به نام خود ثبت کرد.

لامارکوس آلدریج از پورتلند تلاش می‌کند مانع حرکت درک نوویتزکی ستاره دالاس شود تیم نیو اورلینز پلیکانز در سالن اختصاصی خود "اسموثی کینگز سنتر" و با حمایت 16 هزار و 61 هوادار خود 112 بر 104 مقابل میلواکی باکس به برتری دست یافت. "آنتونی دیویس" با کسب 29 امتیاز، 14 ریباند و 5 پاس منجر به امتیاز و 2 بلاک شات ستاره نیو اورلینز بود.

تارک اوانز از نیو اورلینز در حال پرتاب توپ روی سبد میلواکی تیم مینه سوتا تیمبروولوز نیز در دیدار برابر دیترویت پیستونز 114 بر 101 برنده شد. "کوین لاو" فوروارد تیم مینه سوتا با کسب 28 امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن این میدان برگزیده شد. دیدار دو تیم 16 هزار و 262 تماشاگر داشت.

صحبت بازیکنان تیم مینه سوتا تیمبر وولوز در کوارتر سوم بازی با دیترویت پیستونز در سالن "مدیسون اسکوار گاردن" شهر نیویورک و در حضور 19 هزار و 812 تماشاگر تیم های نیویورک نیکس و یوتا جاز به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان با حساب 108 بر 81 برنده شد. "کارملو آنتونی" فوروارد نیکس با کسب 29 امتیاز، 4 ریباند 8 پاس منجر به امتیاز و یک بلاک شات بهترین بازین این بازی معرفی شد.

کارملو آنتونی مقابل یوتا جاز هم ستاره میدان بود در سایر دیدارهای بامداد امروز نتایج زیر به دست آمده است: * گلدن استیت وریرز 111 - آتلانتا هاوکس 97
* شیکاگو بولز 77 - ممفیس گریزلیز 85
* شارلوت بابکتس 101 - کلیولند کاوالیرز 92
* تورنتون رپتورز 99 - ساکرامنتو کینگز 87
* بوستون سلتیکس 91 - بروکلین نتس 84


۱۳۹۲/۱۲/۱۷ - ۱۰:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن