تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا داناست به هر رازى كه مردم در دل نهان داشته اند، و به نجواى آهسته رازگويان و به هر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804045319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باز‌گشت فرانسه و جشنواره گل برزيل در شب بازي‌هاي دوستانه


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: باز‌گشت فرانسه و جشنواره گل برزيل در شب بازي‌هاي دوستانه
تب فوتبال با بر‌گزاري ديدار‌هاي دوستانه در كشور‌هاي مختلف دوباره بالا گرفت
تب فوتبال با بر‌گزاري ديدار‌هاي دوستانه در كشور‌هاي مختلف دوباره بالا گرفت. چند ماهي بيشتر به آغاز جام جهاني برزيل باقي نمانده و 32 تيم حاضر در بزرگ‌ترين آورد‌گاه فوتبال از هر فرصتي استفاده مي‌كنند تا آمادگي خود را محك بزنند. در جريان بازي‌هاي بر‌گزار شده نتايج جالبي حاصل شد كه از جمله آنها مي‌توان به برد شيرين اسپانيا، شكست هلند و تساوي آرژانتين اشاره كرد.
  اسپانياي آماده و ايتالياي سردرگم
قهرمان جهان در يكي از حساس‌ترين بازي‌ها چهار‌شنبه شب توانست يك بر صفر ايتاليا را با شكست بدرقه كند. بازي در ويسنته كالدرون بر‌گزار مي‌شد و لاجوردي‌پوشان با تيمي نصفه و نيمه خود را به اسپانيا رسانده بودند.
همين مسئله موجب شد تا اسپانيا با تك گل پدرو به هدفش برسد. عملكرد خوب ماتادور‌ها سر‌مربي اين تيم را حسابي به وجد آورده، تا آنجا كه ويسنته دل بوسكه پس از اين برد به تمجيد از شاگردان خود پر‌داخت: «همه بازيكنانمان قوي‌تر از گذشته شده‌اند هر چند كه بيشتر آنها هنوز به مرز آمادگي نرسيده‌اند. طبق بر‌نامه توپ را در زمين به گردش در آورديم و بايد بگويم كه از ايتاليا سر‌تر بوديم. با توجه به اينكه اين بازي دوستانه بود لحظات خوبي را پشت سر گذاشتيم. بازي خوبي در زمين به نمايش گذاشتيم. البته بايد به اين نكته توجه كنيم كه موقعيت‌هاي زيادي را هم از دست داديم. دفاعمان نيز در مقابل مهاجمان ايتاليا خوب ظاهر شد و در مجموع از عملكرد بچه‌ها رضايت كامل دارم.»
وضعيت تيم‌ملي ايتاليا با رقيبش كاملاً متفاوت بود. تيم نصفه و نيمه چزاره پر‌اندلي به هيچ وجه نتوانست رضايت سر‌مربي را به دست آورد. سر‌مربي با تجربه آنقدر از عملكرد تيمش ناراحت بود كه در كنفرانس مطبوعاتي پس از بازي به انتقاد از بازيكنانش پر‌داخت: آمادگي بازيكنان ما نسبت به اسپانيا واقعاً نااميد‌كننده بود. بايد سخت‌ تمرين كنيم. براي اينكه به نتيجه دلخواه برسيم نياز‌مند سعي و تلاش بيشتري هستيم. متأسفانه هر‌گز نتوانستيم استفاده درستي از توپ كنيم  و بيشتر به فكر توپ‌هاي بر‌گشتي بوديم، چرا كه از نظر بدني آمادگي مطلوبي نداشتيم. البته با توجه به وضعيتي كه تيم‌هاي باشگاهي دارند من از شاگردانم انتظار نداشتم آمادگي خيلي بالايي داشته باشند.» موضوع ديگري كه خبر‌نگاران پر‌اندلي را سؤال‌پيچ كردند بحث جدايي او از تيم‌ملي بود: «اگر پيشنهاد ادامه همكاري و تمديد قرار‌داد به من شود استقبال مي‌كنم. در غير اين صورت فعلاً تمام فكر و ذكرم را روي ايتاليا گذاشته‌ام. جام جهاني برايم اهميت زيادي دارد. قطعاً قبل از جام جهاني تيم‌ملي ايتاليا را ترك نخواهم كرد.»

  شب تلخ لاله‌ها در پاريس
هلند در شرايطي كه با تمام قوا خودش را به فرانسه رسانده بود در مصاف با خروس‌ها راه به جايي نبرد و با در‌يافت دو گل شب تلخي را پشت سر گذاشت. نايب قهرمان جام جهاني 2010 در مصاف با فرانسه بي‌بر‌نامه‌تر از آنچه تصور مي‌شد به ميدان رفت. لوئيس فان گال سر‌مربي هلند معتقد است شاگردانش در طول 90 دقيقه توپ را در زمين گم كرده بودند: «تنها 25 دقيقه ابتدايي بازي توپ و ميدان دستمان بود و سر‌تر از حريف بوديم. ولي پس از در‌يافت گل اول به كل رشته كار از دستمان در رفت. فرانسه تيم‌ خوبي است اما فكر مي‌كنم باخت حق ما نبود. خط مياني‌مان توپ زيادي را لو داد، اگر‌چه در نيمه دوم چند موقعيت خلق كرديم ولي ديگر خيلي دير شده بود. تيم‌مان انگيزه كافي را نداشت. بايد در برزيل چهره‌اي متفاوت از خود به نمايش بگذاريم و بر‌نامه خود را به حريفان ديكته كنيم.» هلند دو ‌بازي دوستانه ديگر با اكوادور و ولز بر‌گزار خواهد كرد.
 
 تساوي نا‌اميد‌كننده آبي‌ سلسته
آرژانتين، يكي از مدعيان عنوان قهرماني در مقابل روماني بدون گل متوقف شد. اين تساوي نا‌اميد‌كننده در حالي به دست آمد كه بهترين بازيكنان آبي سلسته از جمله مسي، آگرو و هيگواين نيز در زمين بودند. به‌رغم اين نتيجه سابيا ابراز اطمينان كرد كه در جام جهاني با بازيكناني كه در اختيار دارد جاي هيچ نگراني نخواهد بود: «به بازيكنانم اعتماد دارم به ويژه به مهاجمانمان. آنها همه ستاره‌هاي آرژانتين هستند و اصلاً دلم نمي‌خواهد در مورد هيچ كدام‌شان توضيح دهم. بازي متعادلي بود. شانس‌هاي زيادي براي گلزني داشتيم اما دروازه‌بان روماني شب خوبي را پشت سر‌گذاشت. وي در ادامه به حمايت از ستاره‌ بار‌سلونا پر‌داخت: «مسي هر زمان كه پا به توپ شد توانست با نبوغ خود توپ را به در‌وازه‌ روماني برساند. همه مربيان جهان آرزو دارند بازيكني همچون مسي را در اختيار داشته باشند. نبايد فراموش كنيم كه اين بازيكنان در تيم‌هاي باشگاهي‌شان شرايط حساسي دارند.»
 
 هاجسون خوشحال از پيروزي
برد يك بر صفر سه شير‌ها در ورزشگاه ومبلي سر‌مربي اين تيم را حسابي خوشحال كرده. انگليس در‌خانه با يك گل دانمارك را برد اما مصدوميت شديد ويلشر كام‌شان را تلخ كرد. با اين حال روي هاجسون از همه چيز راضي است: فكر نمي‌كنم هيچ كدام از بازيكنان انتظار داشته باشند كه من از آنها تعريف كنم. با اين حال‌ به‌رغم شرايط بدني كه آنها داشتند، توانستند از پس دانمارك بر‌آيند. بازي مهمي بود و ما عملكرد خوبي داشتيم خوشبختانه كار‌هايي كه از بچه‌ها خواسته بودم را در زمين موبه‌مو اجرا كردند.  برزيل ميز‌بان و مدعي قهرماني با پنج گل آفريقاي جنوبي را گلباران كرد. هت تريك نيمار و برد پر‌گل لوئيز فيليپه اسكولاري را به آينده اميد‌وار ساخت: «اين درست است كه برزيل‌ پنج گل زده اما آفريقاي جنوبي هم بازيكنان خوبي دارد و بازي خوبي به نمايش گذاشت از اينكه آفريقاي جنوبي در جام جهاني حضور ندارد متعجبم.» در ديگر بازي‌هاي مهم بوسني حريف ايران 2 بر صفر به مصر باخت، در شرايطي كه گفته مي‌شد بازي اوكراين و امريكا لغو مي‌شود ميز‌بان توانست 2 بر صفر امريكا را مغلوب كند، اروگوئه در مصاف با اتريش به تساوي يك – يك رضايت داد، آلمان با يك گل از سد شيلي گذشت، پر‌تغال‌ 5 بر يك كامرون را برد، مكزيك و نيجريه نيز به تساوي راضي شدند و كاستاريكا 2 بر يك پاراگوئه را از پيش‌رو بر‌داشت.


نویسنده : شيوا نوروزي 
منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: 17 اسفند 1392 - 09:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن