تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819012347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حضور 702 بسیجی رزمایش بزرگ الی بیت‎المقدس در منوجان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور 702 بسیجی
رزمایش بزرگ الی بیت‎المقدس در منوجان برگزار شد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان منوجان گفت: رزمایش بزرگ الی بیت‎المقدس روزهای 15 و 16 اسفند ماه جاری به مدت دو روز با حضور 702 بسیجی در اردوگاه شهدای این شهرستان برگزار شد.

خبرگزاری فارس: رزمایش بزرگ الی بیت‎المقدس در منوجان برگزار شد

● گزارش تصويري مرتبط
-------------------------------

حسن بیت‎اللهی در حاشیه رزمایش الی بیت‎المقدس در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در منوجان اظهار داشت: این رزمایش با حضور 702 بسیجی در قالب سه گردان به عنوان دفاع از کوی و برزن و پدافند عامل و غیرعامل برگزار شد.

وی ابراز داشت: در این رزمایش بسیجیان شهرستان منوجان توان رزمی و نظامی خود را به نمایش گذاشتند و نبرد با دشمن فرضی با موفقیت انجام شد. بیت‎الهی تصریح کرد: یک بسیجی باید در تمام زمینه‎های فرهنگی، اقتصادی و ... فعال بوده و مصداق بارز ولایت‎پذیری و ولایتمداری باشد.

بصیرت و شجاعت دو ویژگی مهم بسیجیان علی محمودی فرمانده گردان 401 امام حسین (ع) شهرستان منوجان نیز در حاشیه این رزمایش اظهار داشت: یک بسیجی باید دارای شجاعت، اقتدار و بصیرت بوده و در تمام صحنه‎ها از جمله مسائل نظامی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... حضوری فعال داشته و برای دیگران الگو باشد. وی با تأکید بر اینکه بسیجی باید ثابت‎قدم باشد، اذعان داشت: یک بسیجی واقعی و مصداق کلام امام خمینی (ره) باید برای نظام و جامعه در تمام زمینه‎ها مثمر ثمر باشد.

علی سلامتی از هادیان سیاسی امام سجاد (ع) هرمزگان در حاشیه این رزمایش اظهار داشت: ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم، آنها که رفتند، کاری حسینی کردند و کسانی که ماندند، باید کاری زینبی کنند. رهبریت دینی وجه تمایز ایران با کشورهای جهان وی ابراز داشت: وجه تمایز ما با قدرت‎های دیگر رهبریت دینی است، دشمنان در تلاش هستند تا دست روحانیت را از اداره امور کشور کوتاه کنند به همین دلیل در این جا باید بسیجی وارد عمل شود. سلامتی تصریح کرد: هنگامی که خداوند متعال خلقت وجودی ما را خلق کرد، تمام ملائک اعتراض کردند، پروردگار دستور داد تا آنان در مقابل آدم سجده کنند، اما ابلیس از این کار خودداری کرد، زیرا مستکبر شد بر همین اساس درس استکبارستیزی را خداوند ابتدا به ما آموخت.

وی افزود: هر جا استکبار و مستکبر باشد، باید وارد کارزار و مبارزه شد، زیرا استکبارستیزی یکی از وظایف ما است، این بحث را پیغمبر (ص) به ما آموخت، اگر ما جایگاه و شأن خود را بشناسیم، تمام مشکلات ما رفع می‎شود و مصداق آن امام و شهدا هستند. سلامتی درمان تفرقه را وحدت کلمه دانست و عنوان کرد: اگر بحث ولایت را به خوبی درک کرده و اطاعت‎پذیر باشیم، دیگر دچار هیچ مشکلی نمی‎شویم، همان طور که مقام معظم رهبری سه موضوع بصیرت، عمل به موقع و اخلاص در عمل را از جمله ویژگی‎هایی یک بسیجی دانستند. انتهای پیام/80006/

92/12/17 - 06:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن