تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821102653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شیخ عیسی قاسم، روحیه شهادت طلبی را برای مردم بحرین به ارمغان آورد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده دبیرکل حزب الله: شیخ عیسی قاسم، روحیه شهادت طلبی را برای مردم بحرین به ارمغان آورد قم-ایرنا- نماینده ویژه دبیرکل حزب الله لبنان با تمجید از رهبر قیام مردم بحرین برعلیه حکومت آل خلیفه،گفت: شیخ عیسی قاسم، روحیه شهادت طلبی را برای مردم بحرین ارمغان آورده است.


به گزارش ایرنا از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام ˈحسن معین دقیقˈ در پیش همایش شیخ عیسی قاسم که روز جمعه به همت جامعه روحانیت ایالت سرحد پاکستان و با همکاری معاونت پژوهش جامعه الله المصطفی در مسجد مجتمع آموزش عالی فقه برگزار شد، با اشاره به رمز موفقیت علمای اسلامی در تاریخ، اظهار کرد: هر اثرگذاری در میان امت اسلامی، تنها با خشیت الهی محقق می شود که علما را می توان مصداق بارز این اثرگذاری دانست که به کمک خشیت الهی توانسته اند در تاریخ جریان ساز باشند.
وی با بیان این که این که با این معادله، مذهب اهل بیت در تاریخ رشد و تعالی نمود، افزود: شیخ عیسی قاسم، نمونه بارزی از این عالمان دینی است که پیروزی یا شهادت را هدف خود قرار داد و این روحیه شهادت طلبی را برای مردم خود نیز به ارمغان آورد.
نماینده ویژه دبیرکل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: این رهبر دینی، تنها با خشیت الهی توانست که میان مردم خود نفوذ کلام پیدا کند تا پیروان هر مذهبی در بحرین تنها او را رهبر خود پندارند.
معین دقیق اضافه کرد: در تاریخ نیز به عیان می بینیم که هر عالمی تنها به خداوند تکیه کند، می تواند مردم جامعه خویش را هدایت کند که شهید عارف الحسینی نمونه بارز آن در کشور پاکستان بود.
وی با بیان این که تکفیری هایی که به خود اجازه قطع سر انسان ها می دهند، از خشیت الهی به دور هستند، عنوان نمود: امید داریم که خداوند شیخ عیسی قاسم را برای مردم بحرین نگاه دارد و سرانجام انقلاب بحرین را به پیروزی برساند.
در ادامه، نماینده آیت الله شیخ عیسی قاسم در بحرین، با اشاره به ویژگی های فردی شیخ قاسم، اظهار کرد: ایشان در تدریس خود همواره به خطرات وهابیت و خطر اختلافات مذهبی اشاره و بر روحیه استقامت در برابر ظلم تأکید دارند.
حجت الاسلام دقاق زمان شناسی عیسی قاسم را مورد توجه قرار داد، و افزود: وی با درک صحیح از شرایط کنونی بحرین بر اعتراضات مردمی و علنی تأکید کردند و مردم را در این راه به خروش درآورد.
وی خاطرنشان کرد: ساده زیستی در خانه، پوشش و زندگی شیخ، زبانزد اطرافیان است و این ویژگی ایشان الگویی برای مردم بحرین قرار گرفته است.
دقاق اخلاص و زهد شیخ را مورد توجه قرار داد، و اظهار داشت: بخشش و دستگیری به فقرا نیز سنتی است که ایشان از مولای خود امام حسن مجتبی(ع) آموخته اند که آن را در عمل برای اطرافیان خود نهادینه کرده اند. ک/1
7403 / 380/ 3404
انتهای پیام /*




16/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن