تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820058285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبدیل کاشان به شهر طلای کشور نیازمند اراده همگانی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تبدیل کاشان به شهر طلای کشور نیازمند اراده همگانی است کاشان– ایرنا– نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تبدیل کاشان به شهر طلای کشور به یک اراده همگانی نیاز است.


ˈعباسعلی منصوریˈ شامگاه جمعه در مجمع سالانه اتحادیه صنف طلا و جواهر کاشان در محل خانه تاریخی ˈنگینˈ کاشان افزود: صنف طلا فروشان کاشان باید در یک برنامه ریزی مشخص برای عرضه هنر طلاسازی این شهر به سایر نقاط کشور تلاش کند.
وی با اشاره به جایگاه خاص صنف طلا و جواهر در بازار کاشان افزود: این صنف در سالهای اخیر بخوبی جایگاه خود را پیدا کرده و با تلاش ادارات این شهرستان و صاحبان سرمایه، توانایی تبدیل شدن به یکی از بازارهای بزرگ کشور را دارد.
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل تصریح کرد: طلافروشان بازار کاشان با توجه به مشکلاتی که با میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کاشان در رابطه با حفظ بافت تاریخی بازار دارند، هنوز نتوانسته اند به معنای واقعی به گردشگران و مردم خدمات رسانی کنند.
منصوری خاطرنشان کرد: باید با تشکیل کارگروه مطالعاتی با حفظ بافت تاریخی بازار، مشکلات صنف طلافروشان را برای رونق صنعت گردشگری و تبدیل کاشان به بازار طلای کشور مرتفع نمود.
رییس اتحادیه صنف طلا و جواهرفروشان کاشان نیز در این نشست گفت: اعضای این صنف حفظ هویت تاریخی بازار را سرلوحه خود قرار داده و آن را وظیفه خود می دانند، ولی قوانین دست و پاگیر میراث فرهنگی مانع از بازاریابی و رونق کسب و کار این صنف شده است.
ˈمهدی شفیعیˈ اظهار داشت: دخالت میراث فرهنگی در چیدمان دکوراسیون های داخلی موجب نارضایتی طلا فروشان شده است.
وی افزود: میراث فرهنگی باید با کسانی که موجب فرسایش و یا آسیب به بافت تاریخی می شود، برخورد کند.
شفیعی در پایان خاطرنشان کرد: صنف اتحادیه طلا وجواهر کاشان با 220 عضو از چهار صنف طلا و نقره، صراف، عینک و ساعت یکی از ارکان مهم اقتصادی این شهرستان است.
7565/545
انتهای پیام /*




16/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن