تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802800488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت روحانی فصل جدیدی را در حوزه فرهنگ باز کند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دولت روحانی فصل جدیدی را در حوزه فرهنگ باز کند
کد خبر: ۳۸۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۴ - 07 March 2014


نماینده مردم بناب در مجلس با تاکید بر اینکه دولت روحانی فصل جدیدی را در حوزه فرهنگ کشور باز کند، گفت: باید اقدامات عملی و ریشه‌ای و گام‌های اساسی برای رفع معضلات فرهنگی کشور برداشته شود.

محمد باقری بنابی در گفت وگو با خانه ملت،‌ درباره فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری و اظهار نگرانی ایشان نسبت به مسایل فرهنگی کشور، افزود:‌ به طور حتم مسئولان نظام موظفند تا مسایل و معضلات فرهنگی کشور را رصد کرده و با جدیت تمام دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب را برطرف سازند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی،‌ ادامه داد:‌ به طور کلی می‌توان گفت متاسفانه بعد از انقلاب توجه به مسایل فرهنگی به گونه‌ای که مدنظر نظام و انقلاب بود از سوی دولت‌ها مورد توجه قرار نگرفت.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: نگرانی مقام معظم رهبری از مسایل فرهنگی کشور نشات گرفته از اقدامات دولت‌های گذشته نسبت به بی‌توجهی موضوعات فرهنگی کشور بود به گونه‌ای که اکنون شاهد آسیب‌های این بی‌توجهی در جامعه هستیم.

باقری با تاکید بر اینکه دولت یازدهم باید فصل جدیدی از مسایل فرهنگی را باز کند تا مشکلات به درستی رصد و آسیب‌شناسی شود،‌ افزود: در این میان لازم است با اقدامات عملی و ریشه‌ای، گام‌های اساسی برای رفع معضلات فرهنگی برداشته شود و در این میان مجلس، دولت و قوه قضاییه باید دست به دست هم داده تا مسایل فرهنگی مدنظر مقام معظم رهبری تحقق یابد.

وی درباره تزریق اعتبارات به حوزه فرهنگ و هزینه‌کرد آن در مسیر درست فرهنگی کشور، تاکید کرد: متاسفانه در کشور به دلیل تعدد مراکز فرهنگی، بودجه‌ای که به سازمان‌های زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تزریق می‌شود با عنوان کمک یا مساعدت صورت می‌گیرد که همین امر دست ناظران را برای نظارت بر مصرف درست این بودجه کوتاه کرده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،‌ گفت: اختصاص بودجه به دستگاه‌های فرهنگی باید از حالت کمک و مساعدت خارج شود تا این مراکز بتوانند نسبت به هزینه کرد این اعتبارات به دستگاه‌های نظارتی پاسخگو باشند.

روز گذشته مقام معظم رهبری در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، توجه به فرهنگ دینی و انقلابی را یکی از وظایف خطیر مسئولان دانستند و با اشاره به اظهار نگرانی نمایندگان مجلس خبرگان از مسائل فرهنگی کشور، تأکید کردند: من هم از مسائل فرهنگی نگرانم و در این نگرانی نمایندگان محترم خبرگان سهیم هستم.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: دولت محترم باید به این موضوع توجه کند و مسئولان فرهنگی نیز باید توجه داشته باشند که چه می کنند، زیرا در مسائل فرهنگی نمی‌توان بی ملاحظه‌گی کرد.

حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: مسئله فرهنگ مهم است زیرا اساس ایستادگی و حرکت نظام اسلامی، مبتنی بر حفظ فرهنگ اسلامی و انقلابی و تقویت جریان فرهنگی مؤمن و انقلابی است.

ایشان گفتند: واقعاً همه باید قدر جوانان مؤمن و انقلابی را بدانند زیرا همین جوانان هستند که در روز خطر، سینه سپر می کنند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن