تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803216523




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش درودگر به بيانيه قائم‌مقام ملوان


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: واکنش درودگر به بيانيه قائم‌مقام ملوان
مديرعامل سابق ملوان معتقد است دوره‌ تهديد کردن‌ها به پايان رسيده است و مي‌گويد هر کسي از من چيزي مي‌داند از طريق مراجع قضايي پيگيري کند.

محمدصادق درودگر در مورد بيانيه‌اي ناخدا غلامي، قائم‌مقام باشگاه ملوان که روز چهارشنبه منتشر کرده بود، اظهار کرد: مي‌خواستم سکوت کنم و به هيچ عنوان مصاحبه نکنم اما در بعضي از موارد عزت و شرف انسان خدشه‌دار مي‌شود که ديگر تاب تحمل نمي‌ماند و حتي روندي آغاز مي‌شود و افراد در سمت‌هاي مختلف صحبت‌هايي را ناجوانمردانه مطرح مي‌کنند، که من را مجاب مي‌کند در جهت تنوير افکار عمومي پاسخ آقايان را بدهم.

به نقل از ايسنا، وي همچنين افزود: نمي‌خواستم در مورد يک فرد ارتشي صحبت کنم اما ناخدايي که اميدوارم با خدا باشد، صحبت‌هايي را مطرح کرد، که مرا به پاسخ دادن مجاب کرد. هر فردي که قدرشناس زحمات کسي باشد، خداوند و مردم از او راضي خواهند بود اما کساني که انسان‌هاي کوچکي هستند و مي‌خواهند در جاهاي بزرگ مناسب بزرگي را عهده‌دار شوند، فقط به دنبال تخريب ديگران هستند. آنها غير از تخريب ديگران هنر ديگري ندارند.

وي اضافه کرد: آقايان! زمان "بگم بگم" به پايان رسيده است. هر کسي سندي دارد، اگر به مراجع قانوني تحويل ندهد، خيانت کرده است. اين که مي‌گويند من اين را مي‌دانم يا آن را مي‌دانم که درست نيست. اگر واقعا مي‌دانيد وظيفه داريد به مراجع قانوني اطلاع دهيد. همان‌ گونه که سال قبل از باشگاه اخراجت کردم و شما هم به امام جمعه‌ محترم 10 صفحه نامه نوشتيد. الان هم اگر واقعا از من چيزي مي‌دانيد به مراجع اطلاع دهيد. چرا سکوت مي‌کنيد؟‌ انسان با تهمت زدن بزرگ نمي‌شود. بايد به مردم خدمت کنيد تا بزرگ شويد.

مديرعامل سابق ملوان در ادامه صحبت‌هاي خود با اشاره به اين که دشمني اين افراد با او نيست، اظهار کرد: اين افراد با کاري که شروع کرده‌ام، دشمني دارند زيرا در راهي که شروع کردم، جايي ندارند. البته بايد بگويم اين افراد توانايي‌هاي طي مسير را هم ندارند. اينها براي اين که مسير موفقيت ملوان را دچار خدشه کنند، مجبور هستند که مسائل حاشيه‌اي را عنوان کنند و به آن دامن بزنند.

وي خاطرنشان کرد: آقاي ناخدا غلامي! خوشحالم مي‌شوم اگر مطلبي از من مي‌دانيد آن را از طريق مراجع قضايي پيگيري کنيد. اعتقاد دارم در اين دنيا هر کاري انجام دهيد، اثراتش به سوي شما باز خواهد گشت و در آخرت هم بايد پاسخگوي آن باشيد. آقاي ناخدا غلامي! شما 2 بار از ملوان اخراج شديد. بار اول اخراج شما زمان مالکيت منطقه‌ آزاد بود. برويد ببينيد چرا در آن زمان منطقه‌ آزاد شما را برکنار کرد؟ به نظر مي‌بايد کنکاشي صورت بگيرد که چرا بعضي افراد در طول 20 سال اخير نمي‌خواستند ملوان موفق شود. علت اين است که توقعات مردم بالا نرود و مردم به دنبال تکرار موفقيت‌ها نباشند.

درودگر ادامه داد: چرا وقتي منطقه آزاد 80 درصد سهام اين تيم را در اختيار مي‌گيرد، سه سال افرادي اجازه نمي‌دادند اين مالکيت به منطقه آزاد انتقال يابد؟ اگر طبق قانون اين انتقال صورت مي‌گرفت براي ملوان بايد رديف بودجه در نظر گرفته مي‌شد. برويد ببينيد چه افرادي سه سال مقابل اين انتقال ايستادند و با کارشکني اجازه ندادند اين انتقال صورت بگيرد. اين افراد مي‌دانستند اگر اين انتقال صورت بگيرد جايي در ملوان نخواهند داشت.

وي افزود: به چه دليل، چه شخصي در سال 1390 نامه تهيه کرد که ملوان را به نيروي دريايي واگذار کنيد؟ در صورتي که نيروي دريايي هيچ بودجه‌اي براي اداره باشگاه تعيين نکرده بود. اين افراد باشگاه را به نيروي دريايي بازگرداندند و فردي را آوردند که چک‌هاي او يکي پس از ديگري برگشت خورد.

وي خاطرنشان کرد: ديروز با جناب آقاي دريادار رضايي حداد تماس گرفتم و بعد از آن با ناخدا آذرگون و اعلام کردم تا امروز ساعت 12:30 به احترام باشگاه ملوان هيچ پاسخي به اظهارات آقاي ناخدا غلامي نخواهم داد تا خودش مصاحبه کند و صحبت‌هايش را پس بگيرد اما اين گونه نشد. از طريق مراجع قضايي پيگير بيانيه صادره از سوي ناخدا غلامي خواهم بود.

وي در پايان يادآور شد: اگر در گفتار و کردار دوستان صداقتي وجود دارد و علاقه‌اي به مطالبات مردم دارند من که از ملوان رفته‌ام اما شرايطي ايجاد کنيد که دراگان اسکوچيچ و بازيکنان ملوان را در اين تيم حفظ کنيد. از مردم خوب انزلي و نيروي دريايي هم تشکر مي‌کنم.

جمعه 1392/12/16 15:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن