تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820449139




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلفات درگیریها در ونزوئلا به 20 نفر رسید


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: تلفات درگیریها در ونزوئلا به 20 نفر رسید بین الملل > آمریکا - شمار کشته شدگان درگیری های تظاهرات ضد دولتی در ونزوئلا طی یک ماه گذشته با مرگ یک افسر و یک غیر نظامی در کاراکاس پایتخت این کشور در روز پنجشنبه به 20 نفر افزایش یافت.
ونزوئلا ˈ لوییزا اورتگا دیاز ˈ دادستان کل ایالتی به تلویزیون محلی گفت : یک عضو گارد ملی که از ناحیه سینه هدف گلوله قرار گرفته بود در بیمارستان جان سپرد و یک مرد موتور سوار نیز در درگیری ها جان خود را از دست داد.


ونزوئلا تیراندازی از سوی جمعیتی از معترضان صورت گرفت. ولی ˈ دیوسدادو کابلو ˈ رییس مجمع ملی ،ˈ تک تیراندازان ˈ مستقر در بالای ساختمان مجمع را در این حادثه مقصر دانست .


ونزوئلا به گفته مقامات ، این حادثه زمانی اتفاق افتاد که گروهی از مردان موتور سوار سعی کردند از سد مانعی در شرق کاراکاس که در آن طی روزهای گذشته موانع تقویت شده به چندین برابر افزایش یافته اند ، عبور کنند.


ونزوئلا تظاهرات خیابانی در ونزوئلا در چهارم فوریه شروع شد و از آن زمان هرروز ادامه یافت و به بزرگترین چالش ˈ نیکلاس مادورو ˈ رییس جمهوری ونزوئلا طی حدود یک سال از تشکیل دولت ملهم از سوسیالیسم وی تبدیل شد.


ونزوئلا مادورو وضعیت کنونی را بخشی از یک توطئه ˈ فاشیست های ˈ تحت حمایت امریکا برای بی ثبات ساختن نظام خود دانست.


ونزوئلا


ونزوئلا


ونزوئلا


ونزوئلا


ونزوئلا


ونزوئلا


ونزوئلا




منبع: رویترز 52261



جمعه 16 اسفند 1392 - 15:10:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن