تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816393755




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بختيار رحماني: از عملکردم راضي‌ام


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بختيار رحماني: از عملکردم راضي‌ام
کاپيتان تيم فولاد خوزستان گفت: از عملکرد خودم در ديدار مقابل کويت رضايت دارم و در وجدانم از اين موضوع راضي هستم.

بختيار رحماني در مورد اينکه بعد از يک مدت وقفه بار ديگر به تيم ملي فوتبال دعوت شد، گفت: خدا را شکر بار ديگر به اردوي تيم ملي دعوت شدم و توانستم در ديدار مقابل کويت به ميدان بروم. البته مدتي تيم ملي اردو نداشت اما هميشه پاسپورت من گرفته مي‌شد. در زمان کم باقي مانده تا جام جهاني براي يک جوان شرايط سختي جهت نشان دادن توانايي‌هايش وجود دارد.

به گزارش فارس، وي تاکيد کرد: جا دارد از اينکه کي‌روش ما را به تيم ملي دعوت کرد و توانستيم خودمان را نشان دهيم تشکر کنم. من، مهرداد جماعتي و پيام صادقيان براي اولين بار در يک بازي رسمي به ميدان مي‌رفتيم و اميدوارم بتوانيم جا پاي خيلي‌ها بگذاريم.

بازيکن فولاد خوزستان در مورد اينکه در ديدار مقابل کويت ناهماهنگي‌هايي ديده مي‌شد اما در کل بازيکنان عملکرد بدي نداشتند، خاطر نشان کرد: 100 درصد همين طور است ما تنها 3 روز کنار يکديگر بويدم و تمرينات کمي داشتيم. بازيکناني که مقابل گينه به ميدان رفتند خيلي وقت است با هم تمرين مي‌کنند. در ديدار مقابل کويت به خصوص در نيمه دوم وضعيت بهتري پيدا کرديم و توانستيم بهتر نتيجه بگيريم.

هافبک تيم ملي فوتبال ايران در مورد درگيري که بين او و دروازه‌بان کويت به وجود آمد، خاطر نشان کرد: اگر پيراهن تيم ملي بر تنم نبود برخورد بدي با دروازه‌بان کويت مي‌کردم. خيلي‌ها به من مي‌گويند چرا جواب او را ندادي اما من به دليل شأن لباس تيم ملي جلوي خودم را گرفتم. او به زبان عربي حرف‌هاي بسيار بدي مي‌زد که البته جواب صحبت‌هايش را دادم اما چون نمي‌خواستم تيم ملي به حاشيه برود خودم را کنترل کردم.

وي در مورد اينکه پيام صادقيان به جاي او جواب حرکت دروازه‌بان کويت را داد، خاطر نشان کرد: پيام پسر خيلي خوبي است که از دوستان من است. به هر حال آن مسئله تمام شد.

رحماني يادآور شد: در ديدار مقابل کويت در نيمه اول در پست خودم بازي نمي‌کردم و زياد از عملکردم راضي نيستم اما در نيمه دوم در منطقه‌اي استفاده شدم که مورد علاقه من است. فکر مي‌کنم در نيمه دوم عملکرد خوبي ارائه دادم و در وجدانم از کاري که انجام دادم راضي هستم.

وي در ادامه خاطر نشان کرد: اگر 4 بازي ملي داشتم مي‌توانستم چيزهاي بيشتري به نمايش بگذارم. به هر حال در بازي اول سخت است و اميدوار به آينده هستم تا بتوانيم به تيم ملي کمک بيشتري کنم.

کاپيتان فولاد خوزستان در مورد ديدار دوم اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا در مقابل الفتح عربستان اظهار داشت: بازي سختي در پيش داريم. ما در قطر با تساوي بدون گل مقابل الجيش عملکرد بدي نداشتيم. البته با توجه به به اينکه مقابل الفتح بازي دوممان را انجام مي‌دهيم شرايط بهتر مي‌شود و مي‌توانيم اميدوار باشيم.

رحماني با اشاره به اينکه تکليف قهرماني ليگ برتر دست فولاد خوزستان است، عنوان کرد: دو بازي بسيار مهم در اهواز مقابل تراکتورسازي و استقلال داريم. ديدار مقابل استقلال تکليف قهرماني امسال را مشخص مي‌کند و اعتقاد دارم اگر در اين ديدار موفق شويم چه بسا که يک هفته زودتر قهرماني را به خود اختصاص ‌دهيم.

وي در پايان گفت: از هواداران خوب فولاد خوزستان مي‌خواهم از ما حمايت کنند. با حضور هواداران قدرت بيشتري خواهيم داشت و اميدواريم روز سه‌شنبه شاهد حضور هواداران در ورزشگاه باشيم.

جمعه 1392/12/16 12:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن