تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802672551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علیپور:بازیکنان تیم گهر با دستور موقت محروم شده اند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قرارداد 150 میلیونی پسرم با پاس صحت ندارد؛ علیپور:بازیکنان تیم گهر با دستور موقت محروم شده اند تهران-ایرنا-رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت:بازیکنان و مربیان تیم گهر دورود که از حضور در تمرینات و مسابقات خودداری کرده اند، با دستور موقت فعلا از حضور در همه فعالیت های مرتبط با فوتبال محروم هستند.


به گزارش ایرنا، علیرضا علیپور امروز (جمعه) با حضور در برنامه ورزش و مردم گفت:این بازیکنان ممکن است از 2 تا 5 سال محروم شوند و اگر باشگاه هم تمهیدات لازم را برای حضور آنها در تمرینات و مسابقات نیندیشد، با محرومیت مواجه خواهد شد.
وی در این خصوص افزود: برخی از مسوولان در همه حوزه ها در ابتدای فصل فدراسیون فوتبال را تحت فشار می گذارند که در لیگ های مختلف تیم داشته باشند اما با تغییر مدیریت ها در سطح کشوری دیگر نمی توانند به حمایت های مالی خود از تیم ها ادامه بدهند و به این ترتیب تیم خوبی مثل گهر دورود بدون حامی مالی می ماند و در نتیجه بازیکنان نیز سر تمرینات حاضر نمی شوند.
علیپور در ادامه از مسوولان خواست هنگامی که درخواست تیم داری را بیان می کنند، به فکر این روزها هم باشند و به تیم های لیگ برتری مانند صبا هم تذکر داد این مسائل را جدی بگیرند تا تیم های دیگر متضرر نشوند.
وی در مورد حکم شش ماه محرومیت محسن قهرمانی خاطر نشان کرد: در پرونده وی 5 مورد مطرح شده بود که سه مورد آن به دلیل فقدان مستندات و مدارک قابل بررسی نبود و فقط دو مورد در ستاد رسیدگی به تخلفات پیگیری شد که این کار طول کشید. در نهایت به نتیجه رفتار غیر حرفه ای قهرمانی و همکارانش رسیدیم و بر همین اساس حکم محرومیت 6 ماهه برای او صادر شد.
علیپور گفت: در حال حاضر این پرونده در اختیار کمیته استیناف است تا اعتراضات بررسی شود. هر جایی که این رأی نیاز به تغییر داشته باشد، کمیته تصمیم لازم را خواهد گرفت.
وی در مورد ارسال اصل گزارش به فیفا نیز خاطر نشان کرد: فیفا اگر اصل گزارش را بخواهد، خلاصه آن را ترجمه خواهیم کرد و برای این فدراسیون می فرستیم. فیفا چیزی بیشتر از این را از فدراسیون مطالبه نخواهد کرد.
دبیر کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال همچنین ادعای عبدالحمید رمضانی مدیر عامل سابق باشگاه پاس همدان در مورد پرداخت 150 میلیون تومان به پسر وی را تکذیب کرد و گفت: اصل قرار داد 6 میلیون تومان بوده است. احتمال دارد چک هایی به نام بازیکنان دیگر صادر شده باشد. به همین خاطر خواستار بررسی مدارک شده ایم.
علیپور در باره خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تأکید کرد: از دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان خواهش می کنم نسبت به این فرایند دقت نظر خاصی داشته باشند. برخی می گویند باشگاه استقلال 120 میلیارد تومان قیمت گذاری شده است در حالیکه فقط کمپ این ورزشگاه حدود 200 تا 300 میلیارد ارزش دارد.
وی درباره ایراد گرفتن از موی بازیکنان ملی پوش توضیح داد: یک مهندسی فرهنگی و طرح جامع فرهنگی باید اجرا شود. بازیکنانی که از بیت المال پول می گیرند باید الگوی های رفتاری خوبی برای جوانان و نوجوانان باشند. گاهی مربیان چون به حضور یک بازیکن خاص نیاز دارند، او را رها می کنند و در چنین شرایطی فدراسیون به عنوان ناظر تذکر خواهد داد. کمیته اخلاقی فدراسیون اگر بعد از تذکرات مکرر (4 تذکر) به بازیکن به نتیجه ای نرسید، وارد پیگیری می شود اما تا کنون چنین موردی پیش نیامده است.
حجت الاسلام علی علیپور در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد با آمدن محمدزاده نقش شما در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال تثبیت شده است، گفت: این کمیته از چند بخش تشکیل شده است که هر کدام وظایف خود را انجام می دهند. از کفاشیان و هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال تقاضا کردم که منصب قضاوت نداشته باشد و در امر تحقیق کمک کند.
وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه کفاشیان گفته است برای علیپور رقیب آوردیم تا کمتر مصاحبه کند و آیا ستاد منشور اخلاقی برچیده شده است، گفت: ستاد منشور اخلاقی به کمیته اخلاق تبدیل شده است. در فیفا هم تعریف شده است. تمامی دوستان، همکار من هستند و به دید رقیب به آنها نگاه نمی کنم. علیپور در خصوص صحبت های نقویان که از وی خواسته بود استعفا کند، گفت: این مناصب در ورزش برای ما جایگاه و ارزش نیست و این موضوع را به عنوان تکلیف می دانم. اگر کسی در فدراسیون و ورزش پیدا می شد که این تکالیف را از دوش ما برمی داشت دست او را می بوسیدم. اگر نقویان می ماند حتما نظرات وی را لحاظ می کردم. چون تمام زیرمجموعه های وزارت ورزش باید نظرات بالادستی را لحاظ کند.
وی در خصوص برچیده شدن ستاد منشور اخلاق و اعتراض مسئولان باشگاه پیکان مبنی بر اظهار نظر وی در خصوص تمام مسائل فوتبال گفت: مسئولان این تیم در ابتدای لیگ خواستار جذب یک مربی شدند و ما هم بر اساس استعلامات موجود پاسخ دادیم و بر اساس تعهدات مسئولان این تیم اجازه کار به این مربی داده شد اما پس از آن به حاشیه رفتند. هفته قبل هم متأسفانه بیانیه ای علیه فغانی صادر کردند. وقتی فدراسیون فوتبال برای من مأموریت تعیین می کند تا به تخلفات رسیدگی کنم وظیفه ذاتی ما هم پیگیری تخلفات است.
ورزشی(3)**9126**1440
انتهای پیام /*




16/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن