تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820126697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بنگر: بعد از بازي با کويت گريه نکردم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بنگر: بعد از بازي با کويت گريه نکردم
مدافع تيم‌ملي فوتبال گفت: برخلاف اخبار منتشر پس از بازي با کويت در رختکن گريه نکردم.

محسن بنگر درخصوص حضورش در تيم‌ملي فوتبال کشورمان پس از مدت‌ها گفت: حضور خوبي در اردوي تيم‌ ملي و دو بازي که جنبه رسمي و تدارکاتي داشت را سپري کردم. در اين بازي‌ها نقاط ضعف و قدرت خود را بيشتر متوجه شديم اما در کل اردوي خاصي نبود و همه فقط دور همديگر جمع شدند تا دو بازي انجام دهند. فکر مي کنم کي‌روش در اردوهاي بعدي مي‌تواند به خواسته‌هاي خودش برسد.

به نقل از فارس، وي در مورد بازي با کويت و نتيجه آن گفت: در بازي اول به نظر من خوب کار کرديم اما نظر کي‌روش اين بود که جوان‌ترها در اين بازي به ميدان بروند. کويت اگر اشتباه نکنم با تيم اصلي خود به تهران آمده بود. خوشبختانه توانستيم در يک بازي خوب پيروز زمين باشيم هر چند در اين بازي کي‌روش مي خواست بازيکنان را محک بزند.

وي افزود: در بازي برابر گينه هم به نظر من کمک خوبي به تيم‌ملي شد. آنها تيم قدرتمند و تا حدودي باتجربه بودند. ما بايد از نقاط ضعفمان در اينگونه بازي‌ها باخبر شويم تا انشاءالله در جام جهاني بتوانيم آنها را پوشش دهيم. از اين بازي‌ها نبايد ترس داشته باشيم چون هدف اين است که از مشکلات خود باخبر شويم.

مدافع تيم‌ملي در پاسخ سوال ديگري که آيا فکر مي‌کني در ليست بعدي کي‌روش باشي يا خير تاکيد کرد: هرچه خدا بخواهد همان اتفاق مي‌افتد. لباس تيم‌ملي را پوشيدم و الان هم آنقدر براي پرسپوليس تلاش مي‌کنم تا انشاءالله در ليست کي‌روش باشم. اگر قسمت شد قطعا اين اتفاق برايم مي‌افتد و اگر هم نشد راضي‌ام به رضاي خدا. براي تيم‌ملي دعا مي‌کنم.

وي افزود: ما 100 روز تا جام جهاني وقت داريم و به نظرم مي‌توانيم برخي مشکلات را حل کنيم. اين تيم اردوي درازمدت مي‌خواهد تا بچه‌ها از لحاظ بدني و ذهني آماده‌تر شوند. ما بايد بازي‌هاي بزرگ انجام دهيم تا بازيکنان ترس رويارويي با ستارگان فوتبال دنيا را نداشته باشند. ترس بازيکنان با بازي مقابل تيم‌هاي بزرگ مي‌ريزد که انشاءالله در فاصله باقي‌مانده تا جام جهاني قطعا اين اتفاق مي‌افتد.

مدافع قرمزپوشان درباره وقفه به وجود آمده در ليگ برتر گفت: به نظر من وقفه‌اي که در ليگ برتر به وجود آمده براي ما خيلي بد شد و به نظرم براي باشگاه‌ها خوب نبود اما وظيفه همه ما احترام به تيم‌ملي و آرزوي موفقيت براي تيم‌ملي است و از طرفي ديگر ليگ قهرمانان آسيا هم مهم است. اگر 4 بازي آخر هر 10 روز يکبار بازي برگزار مي‌شد به نظرم بهتر از اين بود تا يک ماه و نيم تعطيلي داشته باشيم چون همه از شرايط بازي دور مي‌شوند و بر روي کيفيت بازي‌ها هم تاثير دارد. در کل اين موضوع براي تيم ما که در کورس قهرماني بود خيلي بد شد.

وي افزود: ما دو اردوي خوب را در پيش داريم و بايد ببينيم اردوها چگونه برگزار مي‌شود. مطمئنم در روزهايي که از شرايط بازي دور هستيم قطعا اين اردوها مي‌تواند به ما کمک کند.

بنگر در پاسخ به اين سوال که پرسپوليس چقدر شانس قهرماني دارد، گفت: برنامه 90 کار ما را سخت کرد. 80 الي 90 درصد به دليل اينکه ما پرطرفدارترين تيم ايران هستيم به قهرماني ما راي دادند. مردم هميشه پرسپوليس را دوست دارند هواداران در 90 به ما روحيه دادند تا ما قهرمان شويم ولي ما الان تيم سوم جدول هستيم و بايد فقط بازي‌هاي خودمان را ببريم و بعد منتظر تيم‌هاي ديگر باشيم.

مدافع پرسپوليس درباره نظر کي‌روش در مورد خودش نيز تاکيد کرد: به نظر من خوب بود. بعد از بازي با کويت متاسفانه در روزنامه‌ها نوشتند که من در رختکن گريه کرده‌ام که به نظرم اين دروغ‌ها در روزنامه محلي هم نوشته نمي‌شود. يک دروغ بزرگ و حرف‌هاي بي‌اساس بود. کي‌روش پس از بازي با کويت از همه تشکر کرد و گفت چون اردوي اول بود و دو سه روز بيشتر کنار هم نبوديم تا کار تاکتيکي انجام دهيم شرايط اينطور شد اما او در کل از همه‌چي راضي بود.

جمعه 1392/12/16 12:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن