تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هنگامى كه مؤمن بر صراط مى‏گذرد، و مى‏گويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم. ناگاه زبان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819247413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر خارجه ترکیه در باره تحولات اوکراین با کری و لاوروف گفت وگو کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر خارجه ترکیه در باره تحولات اوکراین با کری و لاوروف گفت وگو کرد آنکارا - ایرنا - ˈاحمد داوداوغلوˈ وزیر خارجه ترکیه در ادامه رایزنی هایش در باره تحولات اوکراین با وزرای خارجه آمریکا و روسیه دیدار و گفت و گو کرد.


به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از رسانه های ترکیه، وزیر خارجه دولت آنکارا که برای شرکت در نشست حمایت از لیبی در رم بسر می برد، بطور جداگانه با ˈجان کریˈ و ˈسرگئی لاوروفˈ وزرای خارجه آمریکا و روسیه دیدار و گفت وگو کرد.
بر اساس این گزارش ، داوداوغلو در دیدار با همتای آمریکایی خود افزون بر گفت وگو در باره تحولات اوکراین در باره تحولات سوریه و عراق به تبادل نظر پرداخت. وی همچنین در دیدار با لاوروف تحولات اوکراین به ویژه شبه جزیره ˈکریمهˈ را مورد بررسی قرار داد.
وزیر خارجه ترکیه در دیدار با وزرای خارجه آمریکا و روسیه بر حفظ تمامیت ارضی اوکراین تاکید کرد.
داود اوغلو همچنین در واکنش به تصمیم مجلس کریمه و طرح همه پرسی برای الحاق این منطقه خودمختار به فدراسیون روسیه گفته بود که برای ترکیه حفظ تمامیت ارضی و سیاسی اوکراین الزامی است.
وی تصریح کرد: تصمیمی که مجلس محلی کریمه اتخاذ کرده به یقین تصمیمی زودهنگام بوده و به ثبات منطقه کمک نخواهد کرد.
داود اوغلو با اشاره به سفر اخیرش به کی یف گفت که در دیدار با تمامی طرفها در اوکراین بر لزوم تشکیل ساختار سیاسی و دولتی که همه طرفها در آن نمایندگی داشته باشند، تاکید کرده است.
خاورم/2011**230**1651
انتهای پیام /*




16/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن