تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803870161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غلام‌نژاد: 7 درصد قراردادم را گرفته‌ام


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: غلام‌نژاد: 7 درصد قراردادم را گرفته‌ام
هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: مدارک موجود است که چقدر از استقلال پول گرفته‌ام.

مجيد غلام‌نژاد درباره ديدار تدارکاتي استقلال مقابل تيم جوانان اظهار داشت: تيم ما در اين بازي کامل نبود. تعدادي از بازيکنان در اردوي تيم ملي و تعدادي ديگر مصدوم بودند. مقابل تيم جوانان بازيکناني بازي کردند که در تمرينات چند وقت اخير شرکت داشتند و در مجموع هم بازي بدي انجام نداديم.

به گزارش تسنيم، وي با اشاره به تيم جوانان ايران عنوان کرد: تيم‌هاي تحت نظر دوستي‌مهر پِرس خوبي در زمين انجام مي‌دهند اما پس از دريافت گل اول از سوي استقلال، به خاطر جواني بازيکنان، تيم جوانان نتوانست بازي هميشگي خود را ارائه دهد.

هافبک استقلال در مورد اينکه آيا شرايط اين تيم پس از شکست مقابل ملوان در ليگ و الشباب امارات در ليگ قهرمانان آسيا نگران کننده نيست، گفت: با توجه به بازيکناني که در اختيار داريم، خوب کار کرده‌ايم. در ديدار مقابل ملوان روي اتفاقات گل خورديم. روز بازي با ملوان باران باريد و ملواني‌ها در آن شرايط بهتر بازي کردند. مقابل الشباب هم نيمه اول خوب بازي کرديم و اگر گل اول را مي‌زديم، قطعا اين تيم با شکست روبرو مي‌شد اما هر چقدر به پايان بازي نزديک مي‌شديم، دقايق براي ما حساس‌تر و براي آنها راحت‌تر پيش رفت.

غلام‌نژاد درباره ناراحتي هواداران استقلال از عملکرد آبي‌پوشان مقابل الشباب عنوان کرد: هواداران حق دارند ناراحت باشند. آنها در بازي با الشباب استقبال خوبي کرده بودند و ما هم با توجه به بازيکناني که در اختيار داشتيم، خوب بازي کرديم و همه بازيکنان تلاش خود را انجام دادند.

وي در ادامه در خصوص اينکه آيا پولي از استقلال دريافت کرده يا نه، گفت: فکر مي‌کنم تاکنون 6 يا 7 درصد از قراردادم را گرفته‌ام.

هافبک استقلال در مورد اينکه يکي از رسانه‌ها مدعي شده وي پول زيادي از استقلال گرفته است، گفت: مدارک موجود است که من چقدر دريافتي داشته‌ام. شرايط ما اکنون سخت شده و درآمد بازيکنان هم از راه فوتبال است. باشگاه تلاش زيادي براي حل مشکلات مي‌کند اما بايد به تعهداتش عمل کند. مسائل مالي از نظر روحي و رواني روي بازيکنان تاثير منفي مي‌‌گذارد.

غلام‌نژاد در پاسخ به اين سوال که اگر زمان به عقب بازگردد، آيا باز هم به استقلال مي‌آيد يا نه، تصريح کرد: از انتخاب استقلال پشيمان نيستم و دوست داشتم در اين تيم بازي کنم. همه تيم‌ها مشکل مالي دارند اما در استقلال مي‌توانست اين مسائل کنترل شود.

وي در خصوص اينکه سياوش اکبرپور در اظهارنظري گفته برخي از بازيکنان استقلال به طور کامل پول خود را گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: نمي‌دانم چه چيزي بگويم. سياوش حتما چيزي مي‌دانسته که اين حرف را زده است. با بازيکنان که صحبت مي‌کنم، مي‌گويند پول نگرفته‌ايم ولي مديران باشگاه مي‌گويند پول بازيکنان را پرداخت کرده‌ايم.

هافبک استقلال درباره ديدار با الريان قطر گفت: پس از 2 شکستي که مقابل ملوان و الشباب داشتيم، شرايط‌مان نرمال نبود و افت کرده بوديم اما سعي کرديم ريکاوري ذهني انجام دهيم تا خودمان را براي ديدار با الريان آماده کنيم. اميدوارم اين تيم را شکست و به وضعيت‌مان در جدول سر و سامان دهيم.

جمعه 1392/12/16 10:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن