تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819490951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکست بازی خانگی را در برابر البدر جبران می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شکست بازی خانگی را در برابر البدر جبران می کنیم یزد - ایرنا- سرمربی تیم فوتبال یزدلوله گفت: شکست بازی خانگی در برابر تیم مس رفسنجان و مسابقه دور رفت در مقابل البدر را با شکست دادن این تیم در هرمزگان جبران می کنیم .


ˈ محمود امیری ˈ روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: تیم البدر را به خوبی می شناسیم و نقاط ضعف و قوت این تیم بررسی و آنالیز شده است .
وی خاطر نشان کرد: برای بازی در مقابل تیم البدر بندرکنگ مشکلی نداریم و فقط ˈ اسماعیل باله مقدس ˈ دارای مصدومیت است که نمی تواند تیم ما را همراهی کند .
سرمربی تیم فوتبال یزدلوله اظهار داشت: همه بازیکنان در سلامت هستند ، تمرینات خوبی را در یزد و همچنین هرمزگان پشت سر گذاسته ایم و هدف فقط کسب پیروزی است .
امیری گفت: تمامی بازیکنان ما برای شکست دادن تیم میزبان هم قسم شده اند که به امید خدا و همت و جنگندگی بازیکنان می توانیم بر حریف پیروز شویم .
وی گفت: پیروزی بر تیم البدر بندر کنگ می تواند نقش مهمی در موفقیت های آینده تیم ما داشته باشد و قطعا جایگاه ما را در گروه ب لیگ آزادگان ارتقا می دهد .
از هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور امروز تیم های یزدلوله و البدر بندر کنگ از ساعت 15 در بندرعباس به مصاف هم می روند .ک3
7536/1968
انتهای پیام /*




16/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن