تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818892457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه فروش بهاره در شهر ری آغاز بکار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نمایشگاه فروش بهاره در شهر ری آغاز بکار کرد شهرری- ایرنا- نمایشگاه فروش بهاره در شهر ری طبق سنوات گذشته همه ساله پیش از فرارسیدن ایام عید نوروز، آغاز بکار کرد.


به گزارش ایرنا ، نمایشگاه بهاره شهرستان ری به دنبال سیاست دولت و در راستای رفع نیازهای عمده همشهریان به اقلام و کالاهای مورد استفاده در ایام سال نو با قیمت های مصوب و کیفت مطلوب برپا شده است.
رییس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان ری روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه در قالب 210 غرفه، کالاهای اساسی مردم شامل کیف و کفش، پوشاک، آجیل گرم و شیرینی و تنقلات، مواد غذایی شامل برنج، روغن و چای، مواد پروتیینی و لوازم خانگی بطور مستقیم از تولید به مصرف عرضه می شود.
قاسم تختی پور اظهار داشت: قیمت های اجناس در نمایشگاه بهاره شهر ری از 10 تا 20 درصد تخفیف نیز برخوردار بوده و امسال نیز سعی شده قیمت حداقلی با هماهنگی اتاق اصناف تهران و شهرستان ری برای فروش به مردم در نظر گرفته شود.
وی افزود: در نمایشگاه امسال گوشت گوسفندی تازه با قیمت کیلویی 245 هزار ریال، گوساله 250 هزار ریال، منجمد وارداتی 175 هزار ریال، مرغ تازه 60 هزار ریال، انواع ماهی منجمد و تازه و مواد پروتینی و فرآوردهای گوشتی و تخم مرغ با قیمت های مصوب عرضه می شود.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: به منظور رفاه حال همشهریان برای خرید آسان، دو دستگاه شعبه پرداخت کننده (ای تی ام ) سیار، 60 خط مخابراتی پوز برای غرفه داران و سه خط مستقیم پرداخت وجه از سوی برگزار کنندگان نمایشگاه در این محل دایر است.
تختی پور افزود: نمایشگاه بهاره شهر ری از 15 تا 25 اسفند ماه و از ساعت 10 صبح تا 22 شب دایر بوده و محل فعلی آن بلوار شهدای ایرانیت واقع در کمربندی شهری ری (شهید کریمی) جنب خیابان سلمان فارسی است.
وی همچنین در خصوص تامین میوه شب عید گفت: میوه ایام عید همشهریان از جمله سیب دماوندی و پرتغال شمال درحال تهیه است و به محض تامین از تاریخ 25 اسفند ماه و به مدت یک ماه با برپایی 18 غرفه در شهر ری و مناطق حسن آباد، قیامدشت، باقر شهر، کهریزک و خاوران این محصولات با قیمت مصوب عرضه می شود.
1724/1417/
انتهای پیام /*




15/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن