تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819837572




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست پاریس بدون حضور روسیه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




نشست پاریس بدون حضور روسیه خبرگزاری رسا ـ در حالی که آمریکا قصد داشت نشستی با حضور طرفین درگیر در مناقشه اوکراین برگزار نماید، موفقیتی در این زمینه کسب نکرد.



به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، شبکه خبری یورونیوز، در گزارشی از نشست پاریس جهت یافتن راه حلی برای پایان مناقشات اوکراین خبر داد.
بر اساس این گزارش، وزرای امور خارجه سه کشور آمریکا، انگلیس و اوکراین امروز چهارشنبه در پاریس با یکدیگر ملاقات کردند تا درباره بحران منطقه کریمه اوکراین گفتگو کنند.
آمریکا مدعی است که قرار بوده این نشست چهارجانبه و با حضور روسیه برگزار شود که ظاهرا این کشور حاضر نشده است نمایندگان خود را به این نشست بفرستد.
در حاشیه این مذاکرات، ویلیام هیگ، وزیر خارجه انگلیس گفت: امروز ما تلاش داریم تا از تمام فرصت های دیپلماتیک برای ایجاد ارتباط مستقیم میان مقامات ارشد روسیه و اوکراین استفاده کنیم و مطمئن شویم که دو دولت روسیه و اوکراین با یکدیگر وارد گفتگو شده اند. چراکه در روزهای اخیر مقامات روسیه حاضر به انجام این کار نبودند.
وی که کشورش یکی از طراحان شروع ناآرامی ها و سپس کودتا در اوکراین بوده است در ادامه گفت: این مهم است که از تمام فرصت های دیپلماتیک برای محدود ساختن این بحران استفاده شود. اگر در این زمینه پیشرفتی حاصل نشود آنگاه همانطور که قبلا نخست وزیر انگلیس و اوباما اعلام کرده است عواقب و هزینه هایی در انتظار روسیه خواهد بود. زیرا اقدام روسیه به معنی نقض استقلال و حاکمیت ملی کشوری دیگر است.
لازم به ذکر است، کشورهای آمریکا و انگلیس با اجرای یک طرح براندازی، مردم اوکراین را علیه سیاست های ویکتور یانوگوویچ به خیابان ها کشانده و موفق شدند دولت کودتا را در این کشور به قدرت برسانند./1415/ 1409/ح


۱۳۹۲/۱۲/۱۴






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن